Vevőszolgálat - Lépjen kapcsolatba velünk

FAQ | Gyakran feltett kérdések

Válassz kategóriát :

Online Rendelés

Ezek a termékek legálisak az országomban?

Annak ellenére, hogy kiszállíttatjuk termékeinket az ön országába, sajnos nem biztosítunk információt arról, hogy magjaink legálisak-e az adott területen. Rengeteg helyre szállítunk, ezért lehetetlen számon tartani, hogy ezek közül termékeink hol legálisak és hol nem. A vásárló felelőssége az, hogy mielőtt tőlünk rendelne utánanézzen annak, hogy mik a helyi törvények és rendeletek. Ha a csomagot lefoglalja a vámhatóság, mi nem vállalhatunk felelősséget.

Hogyan rendelhetek?

Ha rendelni szeretne webshopunkról, létre kell hoznia egy felhasználófiókot. Böngésszen az oldalon és válassza ki a kívánt termékeket. A "kosárba" gombra kattintva adhatja a termékeket a bevásárlókosárhoz. A legtöbb terméknél a darabszámot is ki lehet választani. Ha készen van a termékek kiválasztásával, a "Checkout" gombra kattintva léphet tovább. Ezek után egyszerűen kövesse az utasításokat a fizetési oldalon.

Nyugodt szívvel jelentjük ki, hogy csakis biztonságos fizetési eljárásokat használunk, és gyakran ellenőrizzük a rendszereinket. Egy színvonalon mozgunk az ipari szokványokkal. Tiszteletben tartjuk a vásárlóink titoktartási igényét, ezért a legtöbb közvetlen online fizetés névtelen marad. A ‘Royal Queen Seeds’ név sosem jelenik meg a nyilatkozaton.

Fizetés után a rendelőnek kiküldünk egy megerősítő email-t, ami tartalmazza a rendelési számot. Kérjük utaljon rá, ha kommunikálni szeretne velünk a rendeléssel kapcsolatban.

Szükség van minimális fizetési összegre?

Ha rendelni szeretne, a minimum vásárlási összegnek (ÁFÁt és szállítási költségeket nem beleszámítva) 25.00 Eurónak kell lennie.

Lehet módosítani egy már letett rendelésen?

Sajnos ha már kifizette a rendelését nem sok esély van arra, hogy módosítson azon, mivel a csomagokat nagyon gyorsan kiküldik. Amint a fizetést elfogadja a rendszerünk, a rendelések feldolgozása elkezdődik.

Ha a rendelése miatt szeretne kapcsolatba lépni a vevőszolgálattal, kérjük ezt minél előbb tegye meg, ezzel nagyobb eséllyel elkerülhetjük az esetleges komplikációkat. Megteszünk minden tőlünk telhetőt annak érdekében, hogy kérését megvalósítsuk.

Megismételhetek egy korábbi rendelést?

Hogyne! Ha bejelentkezik a Your Account felhasználójába és rákattint a rendelési előzmények fülre, lehetősége nyílik arra, hogy megismételjen egy korábbi rendelést. Egyszerűen kattintson rá a kívánt rendelés melletti 'újrarendelés' gombra, ezután egyből a fizetési oldalt fogja látni. Itt a rendeléshez még hozzáadhat új termékeket, de fizethet azonnal is.

Hogyan mondhatom le a rendelésemet?

Ahhoz, hogy lemondja rendelését, egyszerűen írja bele kérését a Kapcsolat oldalon található űrlapba. A gyorsabb feldolgozás érdekében kérjük adja meg email címét és rendelési számát. Ha változtatni szeretne rendelésén, vagy a fizetési módon, akkor ugyanez az eljárás szükséges. Kérjük vegye figyelembe, hogy mindkét eseten csak akkor változtathatunk a rendelésen, ha a csomag még nálunk van. A kiszállított rendelést nem tudjuk sem lemondani, sem módosítani.

Árazás és Fizetés

Milyen név kerül feltüntetésre a bankkártya-, illetve bankszámlakivonaton?

A Royal Queen Seeds neve sehol nem jelenik meg a bankkártya kivonaton, vagy a banki tranzakciói között. Minden terhelésnél a kereskedelmi nevünk kerül feltüntetésre:

Snorkel Spain

Hogyan tudok fizetni a rendelésemért?

Számos fizetési opció érhető el számodra a Royal Queen Seeds webshopjában:

  • Visa & Mastercard
  • Banki átutalás
  • Bitcoin
  • Bitcanna

Az egyes fizetési típusok teljesítéséhez tartozó instrukciók elérhetővé válnak a preferált fizetési opció kiválasztása után, a fizetés helyénél. Kérjük, hogy alaposan olvasd el ezeket az utasításokat.

Hogyan tudok hitelkártyával fizetni

Kártyával is tudsz fizetni a rendelésedért. Egyszerűen csak üsd be a kártyád számát, a kártyád lejárati dátumát és a 3 számjegyből álló, biztonsági kódot, amit a kártyád hátoldalán találsz majd meg. A hitelkártyás kifizetések feldolgozása legfeljebb 24 órát vesz igénybe. Amint az összeg kifizetésre kerül, mi is elkezdjük a rendelésed feldolgozását.
Kérjük, vedd figyelembe, hogy előre fizetett hitelkártyákat nem áll módunkban elfogadni.

Hogyan tudok banki átutalással fizetni

Amint megtaláltad a számodra legmegfelelőbb terméket, kattints a Fizetésre, és válaszd a Banki átutalást fizetési módként, ezzel megerősítve a rendelésed. Ahogy a rendelésed megerősítésre kerül, a RQS banki információk megjelennek majd a képernyődön.

Kérjük, hogy győzödj meg róla, hogy fizetési referenciaként megadtad a rendelési számodat, különben lehet, hogy a kifizetett összeget nem a vásárolt termékeddel kapcsoljuk össze. A banki átutalások általában 3 és 7 munkanapon belül teljesítésre kerülnek.

Hogyan tudsz Bitcoin-okat használva fizetni.

Fizetési módként Bitcoin-okat is elfogadunk. Kérjük, hogy ennek az opciónak a használatához, kövesd az alábbi linken megadott útmutatót

Fizetés Bitcoin-nal

Fizethetek PayPallal?

Fizethetek PayPallal?

Jelenleg nem áll módunkban Paypal számláról indított fizetést elfogadni. A PayPal üzletpolitikája nem teszi lehetővé, hogy a mi termékeink forgalmazásához ezt a fizetési módot használjuk a webshopunkban.

Fizethet hitelkártyával, banki átutalással, Bitcoinnal, a DiaXS-en, vagy Sofort Bankingon keresztül..

Tudok csekkel is fizetni?

Sajnáljuk, de semmilyen csekket sem áll módunkban elfogadni.

Tudok pénzesutalvánnyal is fizetni?

Jelenleg nem áll módunkban a rendelésed kifizetéséhez pénzesutalványt elfogadni.

A kiszállítást követően is tudok fizetni?

Sajnáljuk, de jelenleg nem tudunk a csomag kiszállítását követően kifizetett megrendeléseket felvenni.

Kaphatok én is kedvezményes kupont?

Írj egy értékelőt a termékeddel kapcsolatban, amivel így egy 10%-os kedvezménykupont kapsz majd. Ehhez is be kell majd jelentkezned, és a termék oldalán találod majd meg az értékeléseket.

A kedvezményes kuponjaid ezután elérhetőek lesznek majd a RQS fiókodban, a "Kuponjaim" alatt. Kérjük, vedd figyelembe, hogy a különböző százalékos kuponokkal, nem lehet összeadva fizetni (egyszerre csak egyet fogsz tudni majd felhasználni), de felhasználhatod őket a pénzes kuponokkal együtt - olyan kuponokkal, amiken egy adott pénzösszeg értéke szerepel.

Szállítás és Kézbesítés

Tudom nyomkövetéssel is figyelni a csomagom útját?

Igen, persze, hogy tudod. A csomagod nyomkövetéséhez kövesd az automatikus emailben elküldött további utasításokat, melyet akkor kapsz majd meg, mikor a csomagod feladták. Ezután, az email után, a nyomkövető funkció frissítve lesz, ahogy a csomag eléri a célország határait. Kérjük, vedd figyelembe, hogy esetenként ez a tranzakció akár 5 napot is igénybe vehet.
Ne lepődj meg, ha a rendelésed előbb érkezik meg, mint mielőtt nekiállhatnál azt a neten követni!

Mikor kezdődik a csomagom kiszállítása?

A legtöbb rendelést a kifizetett összeg beérkezte utáni első, 24 órában feladjuk. Általában hétfőtől, péntekig szállítunk, kivéve a hivatalos szünidők alatt. Amennyiben a rendelésedet pénteken adtad le, nagy valószínűséggel, az csak a következő hétfőn kerül majd a kiszállítás folyamatába.

Mennyire diszkrét a kiszállítás?

A megrendeléseket egyszerű, sima dobozokban szállítjuk ki, mindenféle matrica, vagy a tevékenységünkre utaló jelölés nélkül. A dobozon egyedül a szállítás részletei jelennek meg.

Packages


Ha ön esetleg még ennél is nagyobb diszkréciót szeretne, DVD dobozos szállítási módot is választhat 5 €-ért

További szállítási információkért kérjük kattintson ide.

Szállítotok az én országomba is?

Azon országok teljes listáját, ahova kiszállítunk, itt láthatod alul:

Ausztria, Belgium, Horvátország, Ciprus, Cseh Köztársaság, Dánia, Észtország, Finnország, Franciaország, Németország, Görögország, Írország, Olaszország, Lettország, Litvánia, Luxemburg, Málta, Hollandia, Lengyelország, Portugália, Románia, Szlovákia, Szlovénia, Spanyolország, Svédország, Egyesült Királyság, az USA.

Azokba az országokba, amik a fenti listán nem szerepelnek, jelenleg nem szállítunk.

Még több infó a szállításról   


Mennyibe kerül a kiszállítás?

A szabványos kiszállítás minden országba ingyenes. Mindamellett, DVD-nek Álcázott Kiszállítást is tudunk nyújtani, mindössze 5€-ért, amivel a csomagodat, hogy elrejtsük a kíváncsi szemektől, egy DVD-tokba rejtjük, ezzel biztosítva a diszkrét kiszállítást.

Egy postafiók címére is elkülditek a csomagot?

Mi csak, és kizárólag privát, és valódi címekre szállítunk. Nem kézbesítünk postafiókokhoz, nyilvános terekhez, csomagküldő állomásokra, boltokba, közvetítő pontokra, áruszállító cégeknek és ezekhez hasonló címekre.

Hogyan működik a UPS Átvételi Pont?

Az UPS Átvételi Pontra történő szállítás több ezer kényelmes kézbesítési helyszínt jelent, melyek akkor használhatók, ha ön nem tartózkodik otthon, hogy átvegye a csomagját.

Válasszon egy Átvételi Pontot az interaktív térképről, tájékozódjon a nyitvatartási időről, így kényelmesen, az önnek megfelelő időben tudja átvenni a csomagját. A szállítás díja a rendelési folyamat végén jelenik majd meg.

A UPS e-mailben és SMS-ben is értesítést küld a csomag várható érkezési idejéről.

Milyen cégekkel szállítotok?

A szállító partnerünk intézi az összes csomagunk transzportját. Hogy a lehető legjobb utat tudják választani, számos más, postai szolgáltatást vesznek igénybe. Ezek közül néhány: Németország (DHL), Franciaország (Colissimo), Olaszország (SDA Italia), Belgium (BPost), Spanyolország (Correos), Hollandia (PostNL), Portugália (CTT), UK (Hermes).

Alá kell írnom valamit a kézhezvételkor?

A futár a megadott kiszállítási címre, a kézbe adja majd a csomagodat. Az esetben, ha senki sincs otthon, és a csomag nem fér bele a postaládába, egy rövid levelet találsz majd, utasításokkal arról, hogy miként járj el a megrendelésed megszerzése érdekében.

Amennyiben a csomagod visszatérne a raktárunkba, egyből szólunk majd Neked.

Mi történik, ha nem kapom meg a megrendelésem?

A kiszállítás általában 3 és 7 napot vesz igénybe. Kérjük, hogy számold a feladástól számított napokat, 0. nappal kezdődően, és vedd figyelembe, hogy szombat és vasárnap, valamint egyéb szünnapok, nem számítanak a munkanapok közé.

Kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal, ha a csomagod, a kiszállítást követő 10. munkanapon sem érkezik meg.

Még több infó a szállításról

Ellenőrzik majd a csomagomat a vámnál?

A csomagod bármikor ellenőrzésre kerülhet az országod nemzeti vámhivatalában, függetlenül attól, hogy melyik szállítási módot választod.

Kérjük, vedd figyelembe azt is, hogy bár lehet, hogy szállítunk az országodva, de a termékeink, az országodat érintő jogi körülményeiről, nem tudunk felvilágosítást adni. Mivel olyan sok országba szállítunk már, szinte lehetetlen számunkra, hogy lépést tartsunk vele, hogy melyik országban, mi legális éppen.

Ezért ez a Te, saját felelősséged, hogy utánanézz a helyi jogi körülményeknek és szabályoknak, mielőtt tőlünk rendelnél. Kérjük, vedd figyelembe, hogy minket nem terhel felelősség, amennyiben a csomagod nem jut túl a vám ellenőrzésén.

Adatvédelem és biztonság

Biztonságos a szállítás?

Mi minden tőlünk telhetőt megteszünk azért, hogy biztosítsuk, a csomagjainkon nincs semmilyen más információ a neveden, és a kiszállítási címen kívül. A csomagolás is egyszerű, hogy ne keltsen nagyobb figyelmet, és még egy Álca opciót is fel tudunk ajánlani, további 5€-ért cserébe.

Miért kell megadnom a személyes adataimat?

A személyes adataid csupán azért kellenek, hogy a csomagodat el tudjuk küldeni Neked, és hogy felvehessük a kapcsolatot Veled, ha esetleges problémáink adódnának. Az adataidat semmiféleképp sem szolgáltatjuk ki egy harmadik félnek, vagy használjuk bármi más célra.

Ki láthatja a személyes adataimat?

Mi, a Te személyes adataidat teljes mértékben bizalmasan kezeljük, és sosem fogjuk egy harmadik féllel megosztani. A személyes adataidat csak a rendeléseid feldolgozásához használjuk fel, vagy pedig, ha bármi okból kifolyólag, fel kell vennünk a kapcsolatot Veled.

Amennyiben szeretnéd törölni a fiókodat, kérjük, hogy írj az ügyfélszolgálatunk csapatának, az alábbi kapcsolati űrlap segítségével - persze, ne felejts el előbb bejelentkezni a fiókodba.

RQS Growers Club

What is the RQS Growers Club?

This is our loyalty program where we will reward you for all the purchase. Feel free to check our dedicated site for more information.

Hogyan használhatom a pontokat?

A pontokat felhasználhatja a megrendelés kifizetésére, árengedmények elérésére vagy tagok számára elérhető exkluzív termékek vásárlására.

What are green points and level points?

Green Points are earned through purchases, gifts, and rewards/actions and can be exchanged for discounts, exclusive products, and/or promotions. Level Points are only earned through purchases and they count towards your tier status (more Grower Points, higher tier status in the program).

Vásároltam, de a pontaimat még nem írták jóvá.

A pontokat a megrendelés kiszállítása után 7 nappal írják jóvá.

Felhasználói fiókom

Hogyan tudok egy RQS fiókot létrehozni?

Nagyon egyszerűen, és gyorsan! Csak kattins „ Az Ön fiókja” gombra a weboldal tetején, majd válaszd ki a „Regisztráció” menüpontot, és kövesd az ott lévő utasításokat. A fiókodat kevesebb, mint két perc alatt elkészítheted.

Tudok majd változtatni az adataimon?

Mindig megváltoztathatod a kapcsolati adataidat az „Ön fiókja”-n belül, a „Személyes Információk” résznél.

Mindenképp szükségem van egy fiókra?

Igen, egy fiók megléte nálunk mindenképp szükséges. Vendégként vásárolni a webáruházunkban nem lehetséges. Az adataid nálunk biztonságban vannak, és mi soha nem fogjuk őket egy harmadik félnek kiszolgáltatni, csak, és kizárólag a rendeléseiddel és promócióinkkal kapcsolatos kontakt céljából használjuk majd őket.

Törölhetem a fiókomoat?

Ha törölni szeretné a fiókját, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az alábbi űrlapon keresztül - de előtte mindenképp jelentkezzen be a fiókjába.

Visszatérés

Hogyan tudok visszatérítést igényelni?

Ahhoz, hogy visszatéríthessük a pénzed, először vissza kell majd küldened a bontatlan állapotú csomagodat. Ehhez az alábbi lépéseket szükséges követned:

- Vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal, hogy Visszatérítési címkét igényelhess, a kapcsolati űrlapunkat használva; bizonyosodj meg arról, hogy be vagy jelentkezve, és hogy biztosan a visszatéritendő termék rendelési számát választod majd
- Ragaszd fel a csomagra a Visszatérítési címkét, és kövesd az azon lévő utasításokat

- Ahogy a visszaküldött csomagod megérkezik hozzánk, mi feldolgozzuk a visszatérítés kifizetését - szükség esetén a banki adataidat is megkérdezhetjük, mivel néha nem lehetséges az összeg, a kártyára való visszatérítése; a Bitcoin-okat, és a borítékban küldött készpénzt csakis banki átutalással tudjuk visszatéríteni.
- Használhatod a RQS fellebbezési űrlapját is, mindamellett, ez nem kötelező.

Kérjük, hogy vedd figyelembe, hogy általában a visszatérítés folyamata egy, és három hét alatt zajlik le.

Hogyan jelentsem a hiányzó tárgyakat?

Amennyiben a rendelésed hiányosan kapnád kézhez, kérjük, kövesd az alábbi lépéseket:
Lépj kapcsolatba az Ügyfélszolgálatunkkal, az Kapcsolati űrlapunkat használva, a kézhezvételtől számított egy héten belül. Bizonyosodj meg róla, hogy be vagy jelentkezve, majd válaszd ki annak a rendelésnek a számát, amit hiányosan kaptál meg
A csomagodról, és annak tartalmáról készült kép, valamint a rendelési számod egy darab papíron is szükségesek lesznek az eljáráshoz

Mi a teendőm, ha egy sérült tárgyat kapok meg?

Olykor, néhány csomag megsérül a kiszállítás folyamán. Ha bármilyen sérült tárgyat találsz a rendelésedben, kérjük, hogy kövesd az alábbiakat:

Kérjük, küldj egy emailt, vagy használd az oldal alján található Kapcsolati űrlapunkat, hogy felvehesd a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal. Kérjük, hogy bizonyosodj meg arról, hogy be vagy jelentkezve a fiókodba, és hogy valóban a sérült tárgyakra utalsz.
Csapatunk kérni fogja Tőled, hogy küldj egy képet, ami tisztán mutatja a sérült tárgyat, valamint egy darab papírt, a megrendelés számával.

Kapcsolat

Hogyan léphetek kapcsolatba?

A kapcsolattartáshoz egyszerűen töltse ki az alábbi űrlapot. Ha ön regisztrált ügyfelünk, kérjük jelentkezzen be, mielőtt kapcsolatba lép velünk.

Mikor számíthatok válaszra?

Megpróbálunk minden kérdést a lehető leggyorsabban megválaszolni. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy az üzeneteket csak hétfőtől-péntekig, hivatali időben áll módunkban megválaszolni.

Ha 5 munkanap után nem kap választ, kérjük, először ellenőrizze a spam mappát, majd lépjen kapcsolatba velünk újra az alábbi űrlapon keresztül az üzenetével, és tüntesse fel az előző üzenet dátumát és időpontját.

VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT

A Royal Queen Seeds-nél büszkék vagyunk a legjobb cannabis genetikák és a kiváló minőségű feminizált, autoflowering és gyógyászati marijuana magok előállítására.

Ha bármilyen kérdésed lenne, ezt az oldalt azért hoztuk létre, hogy segítsen Neked megtalálni a válaszokat. Fentebb láthatsz majd egy leltárt a Gyakran Ismételt Kérdésekről, rengeteg-féle témában, mint például a visszaküldésekről, szállításról, a netes megrendelő felületünkről, és még sok másról.

Ha mégsem találnád, amit keresel, kérlek, keress meg bennünket a lentebb lévő űrlap kitöltésével. Alternativaként megkereshetsz minket a telefonon keresztül is.

SNORKEL SPAIN SLU
Apartado de Correos nº 146
08170 Montornès del Vallés
Barcelona
[email protected]
t. 34 93 737 98 46 (from 8:00 to 16:00)
VAT: ESB-65812810
Coc Number: B-65812810

Ha bármiféle kérdésed merülne fel a rendeléseddel kapcsolatban, kérjük, hogy feltétlenül add meg a számodat a RENDELÉSAZONOSÍTÓ mezőben.

Üzenet küldése

* Kötelezően kitöltendő mező

Ön elmúlt már 18 éves?

A RoyalQueenSeeds.com-on található tartalom kizárólag felnőtteknek szól és a törvényes életkorúak számára van fenntartva.

Győződjön meg az ön országában érvényes szabályozásról.

A BELÉPÉS gombra kattintva ön megerősíti, hogy
már elmúlt
18 éves.