Vevőszolgálat - Lépjen kapcsolatba velünk

FAQ | Gyakran feltett kérdések

Válassz kategóriát :

Online Rendelés

Ezek a termékek legálisak az országomban?

Annak ellenére, hogy kiszállíttatjuk termékeinket az ön országába, sajnos nem biztosítunk információt arról, hogy magjaink legálisak-e az adott területen. Rengeteg helyre szállítunk, ezért lehetetlen számon tartani, hogy ezek közül termékeink hol legálisak és hol nem. A vásárló felelőssége az, hogy mielőtt tőlünk rendelne utánanézzen annak, hogy mik a helyi törvények és rendeletek. Ha a csomagot lefoglalja a vámhatóság, mi nem vállalhatunk felelősséget.

Hogyan rendelhetek?

Ha rendelni szeretne webshopunkról, létre kell hoznia egy felhasználófiókot. Böngésszen az oldalon és válassza ki a kívánt termékeket. A "kosárba" gombra kattintva adhatja a termékeket a bevásárlókosárhoz. A legtöbb terméknél a darabszámot is ki lehet választani. Ha készen van a termékek kiválasztásával, a "Checkout" gombra kattintva léphet tovább. Ezek után egyszerűen kövesse az utasításokat a fizetési oldalon.

Nyugodt szívvel jelentjük ki, hogy csakis biztonságos fizetési eljárásokat használunk, és gyakran ellenőrizzük a rendszereinket. Egy színvonalon mozgunk az ipari szokványokkal. Tiszteletben tartjuk a vásárlóink titoktartási igényét, ezért a legtöbb közvetlen online fizetés névtelen marad. A ‘Royal Queen Seeds’ név sosem jelenik meg a nyilatkozaton.

Fizetés után a rendelőnek kiküldünk egy megerősítő email-t, ami tartalmazza a rendelési számot. Kérjük utaljon rá, ha kommunikálni szeretne velünk a rendeléssel kapcsolatban.

Szükség van minimális fizetési összegre?

Ha rendelni szeretne, a minimum vásárlási összegnek (ÁFÁt és szállítási költségeket nem beleszámítva) 15.00 Eurónak kell lennie.

Lehet módosítani egy már letett rendelésen?

Sajnos ha már kifizette a rendelését nem sok esély van arra, hogy módosítson azon, mivel a csomagokat nagyon gyorsan kiküldik. Amint a fizetést elfogadja a rendszerünk, a rendelések feldolgozása elkezdődik.

Ha a rendelése miatt szeretne kapcsolatba lépni a vevőszolgálattal, kérjük ezt minél előbb tegye meg, ezzel nagyobb eséllyel elkerülhetjük az esetleges komplikációkat. Megteszünk minden tőlünk telhetőt annak érdekében, hogy kérését megvalósítsuk.

Megismételhetek egy korábbi rendelést?

Hogyne! Ha bejelentkezik a Your Account felhasználójába és rákattint a rendelési előzmények fülre, lehetősége nyílik arra, hogy megismételjen egy korábbi rendelést. Egyszerűen kattintson rá a kívánt rendelés melletti 'újrarendelés' gombra, ezután egyből a fizetési oldalt fogja látni. Itt a rendeléshez még hozzáadhat új termékeket, de fizethet azonnal is.

Hogyan mondhatom le a rendelésemet?

Ahhoz, hogy lemondja rendelését, egyszerűen írja bele kérését a Kapcsolat oldalon található űrlapba. A gyorsabb feldolgozás érdekében kérjük adja meg email címét és rendelési számát. Ha változtatni szeretne rendelésén, vagy a fizetési módon, akkor ugyanez az eljárás szükséges. Kérjük vegye figyelembe, hogy mindkét eseten csak akkor változtathatunk a rendelésen, ha a csomag még nálunk van. A kiszállított rendelést nem tudjuk sem lemondani, sem módosítani.

Árazás és Fizetés

Milyen név kerül feltüntetésre a bankkártya-, illetve bankszámlakivonaton?

A Royal Queen Seeds neve sehol nem jelenik meg a bankkártya kivonaton, vagy a banki tranzakciói között. Minden terhelésnél a kereskedelmi nevünk kerül feltüntetésre:

Snorkel Spain

Hogyan tudok fizetni a rendelésemért?

Számos fizetési opció érhető el számodra a Royal Queen Seeds webshopjában:

  • Visa & Mastercard
  • Banki átutalás
  • Bitcoin

Az egyes fizetési típusok teljesítéséhez tartozó instrukciók elérhetővé válnak a preferált fizetési opció kiválasztása után, a fizetés helyénél. Kérjük, hogy alaposan olvasd el ezeket az utasításokat.

Hogyan tudok hitelkártyával fizetni

Kártyával is tudsz fizetni a rendelésedért. Egyszerűen csak üsd be a kártyád számát, a kártyád lejárati dátumát és a 3 számjegyből álló, biztonsági kódot, amit a kártyád hátoldalán találsz majd meg. A hitelkártyás kifizetések feldolgozása legfeljebb 24 órát vesz igénybe. Amint az összeg kifizetésre kerül, mi is elkezdjük a rendelésed feldolgozását.
Kérjük, vedd figyelembe, hogy előre fizetett hitelkártyákat nem áll módunkban elfogadni.

Hogyan tudok banki átutalással fizetni

Amint megtaláltad a számodra legmegfelelőbb terméket, kattints a Fizetésre, és válaszd a Banki átutalást fizetési módként, ezzel megerősítve a rendelésed. Ahogy a rendelésed megerősítésre kerül, a RQS banki információk megjelennek majd a képernyődön.

Kérjük, hogy győzödj meg róla, hogy fizetési referenciaként megadtad a rendelési számodat, különben lehet, hogy a kifizetett összeget nem a vásárolt termékeddel kapcsoljuk össze. A banki átutalások általában 3 és 7 munkanapon belül teljesítésre kerülnek.

Bank details

Account Name: SNORKEL SPAIN SL
IBAN:                ES40 2085 8235 8203 3030 2251
BIC:                  CAZRES2Z


Bank Name:      Ibercaja Banco SAU
Address:           Plaza Basilio Paraíso, 2
Post Code:        50008
City:                 Zaragoza
Country:           Spain

Hogyan tudsz Bitcoin-okat használva fizetni.

Fizetési módként Bitcoin-okat is elfogadunk. Kérjük, hogy ennek az opciónak a használatához, kövesd az alábbi linken megadott útmutatót

Fizetés Bitcoin-nal

Fizethetek PayPallal?

Fizethetek PayPallal?

Jelenleg nem áll módunkban Paypal számláról indított fizetést elfogadni. A PayPal üzletpolitikája nem teszi lehetővé, hogy a mi termékeink forgalmazásához ezt a fizetési módot használjuk a webshopunkban.

Ennek ellenére biztosak vagyunk abban, hogy tudunk olyan fizetési módot ajánlani, amely megfelel az Ön igényeinek. Fizethet hitelkártyával, banki átutalással, Bitcoinnal, a DiaXS-en, vagy Sofort Bankingon keresztül..

Tudok csekkel is fizetni?

Sajnáljuk, de semmilyen csekket sem áll módunkban elfogadni.

Tudok pénzesutalvánnyal is fizetni?

Jelenleg nem áll módunkban a rendelésed kifizetéséhez pénzesutalványt elfogadni.

A kiszállítást követően is tudok fizetni?

Sajnáljuk, de jelenleg nem tudunk a csomag kiszállítását követően kifizetett megrendeléseket felvenni.

Vannak ajánlataitok a nagykereskedelmi, vagy egyéb nagytételű vásárlások esetére is?

Széles skálájú nagytételű opcióink állnak rendelkezésedre a Nagykereskedelmi Magok (Bulk Seeds) oldalon.

Kaphatok én is kedvezményes kupont?

Nos, van egy pár dolog, amit megtehetsz, egy kedvezményes kuponért cserébe.

- Like-olj minket a Facebookon, hogy egy 5%-os kedvezménykuponhoz juthass. Ehhez be kell, hogy jelentkezz a RQS weboldalára, és a Like gombra kattintanod, egészen az oldal jobb, felső sarkában.
- Írj egy értékelőt a termékeddel kapcsolatban, amivel így egy 10%-os kedvezménykupont kapsz majd. Ehhez is be kell majd jelentkezned, és a termék oldalán találod majd meg az értékeléseket.

A kedvezményes kuponjaid ezután elérhetőek lesznek majd a RQS fiókodban, a "Kuponjaim" alatt. Kérjük, vedd figyelembe, hogy a különböző százalékos kuponokkal, nem lehet összeadva fizetni (egyszerre csak egyet fogsz tudni majd felhasználni), de felhasználhatod őket a pénzes kuponokkal együtt - olyan kuponokkal, amiken egy adott pénzösszeg értéke szerepel.

Szállítás és Kézbesítés

Mennyire diszkrét a kiszállítás?

A megrendeléseket egyszerű, sima dobozokban szállítjuk ki, mindenféle matrica, vagy a tevékenységünkre utaló jelölés nélkül. A dobozon egyedül a szállítás részletei jelennek meg.

Packages


Ha ön esetleg még ennél is nagyobb diszkréciót szeretne, DVD dobozos szállítási módot is választhat 5 €-ért

További szállítási információkért kérjük kattintson ide.

Szállítotok az én országomba is?

Azon országok teljes listáját, ahova kiszállítunk, itt láthatod alul:
Ausztria, Belgium, Bulgária, Horvátország, Chile, Ciprus, Csehország, Dánia, Észtország, Finnország, Franciaország, Németország, Görögország, Magyarország, Írország, Olaszország, Lettország, Litvánia, Luxemburg, Málta, Monaco, Hollandia, Lengyelország, Portugália, Románia, San Marino, Szlovákia, Szlovénia, Spanyolország, Svédország, Egyesült Királyság.

Azokba az országokba, amik a fenti listán nem szerepelnek, jelenleg nem szállítunk.

Még több infó a szállításról   


Mennyibe kerül a kiszállítás?

A szabványos kiszállítás minden országba ingyenes. Mindamellett, DVD-nek Álcázott Kiszállítást is tudunk nyújtani, mindössze 5€-ért, amivel a csomagodat, hogy elrejtsük a kíváncsi szemektől, egy DVD-tokba rejtjük, ezzel biztosítva a diszkrét kiszállítást.

Mi az az Álcázott Kiszállítás?

Az Álcázott Kiszállítással, a megrendelt magjaid az eredeti csomagolásukban érkeznek majd meg, csupán egy autentikus DVD-tok belső füzetkéjébe rejtve, és lezárva, a maximális biztonság érdekében. Nem lesz benne semmiféle, promóciós anyag, számla vagy bármilyen utalás a Royal Queen Seeds-re. A csatolt DVD pedig csak egy random, B-kategóriás film lesz. Ezért, a különleges szállítási szolgáltatásunkért egy extra, 5€-t számítunk fel.

resa. Nicméně, pro větší diskrétnost nabízíme možnost diskrétního zabalení objednávky do DVD obalu za cenu 5 €.

Více informací o zasílání objednávek

 

Egy postafiók címére is elkülditek a csomagot?

Mi csak, és kizárólag privát, és valódi címekre szállítunk. Nem kézbesítünk postafiókokhoz, nyilvános terekhez, csomagküldő állomásokra, boltokba, közvetítő pontokra, áruszállító cégeknek és ezekhez hasonló címekre.

Hogyan működik a UPS Átvételi Pont?

Az UPS Átvételi Pontra történő szállítás több ezer kényelmes kézbesítési helyszínt jelent, melyek akkor használhatók, ha ön nem tartózkodik otthon, hogy átvegye a csomagját.

Válasszon egy Átvételi Pontot az interaktív térképről, tájékozódjon a nyitvatartási időről, így kényelmesen, az önnek megfelelő időben tudja átvenni a csomagját. A szállítás díja a rendelési folyamat végén jelenik majd meg.

A UPS e-mailben és SMS-ben is értesítést küld a csomag várható érkezési idejéről.

Postákra és más, elosztóhelyekre is szállítotok?

Nem, jelenleg nem lehetséges a küldemények postákhoz, elosztó központokra, szállítmány továbbító cégekbe stb. való szállíttatása.

Tudom nyomkövetéssel is figyelni a csomagom útját?

Igen, persze, hogy tudod. A csomagod nyomkövetéséhez kövesd az automatikus emailben elküldött további utasításokat, melyet akkor kapsz majd meg, mikor a csomagod feladták. Ezután, az email után, a nyomkövető funkció frissítve lesz, ahogy a csomag eléri a célország határait. Kérjük, vedd figyelembe, hogy esetenként ez a tranzakció akár 5 napot is igénybe vehet.
Ne lepődj meg, ha a rendelésed előbb érkezik meg, mint mielőtt nekiállhatnál azt a neten követni!

Milyen cégekkel szállítotok?

A szállító partnerünk intézi az összes csomagunk transzportját. Hogy a lehető legjobb utat tudják választani, számos más, postai szolgáltatást vesznek igénybe. Ezek közül néhány: Németország (DHL), Franciaország (Colissimo), Olaszország (SDA Italia), Belgium (BPost), Spanyolország (Correos), Hollandia (PostNL), Portugália (CTT), UK (Hermes).

Ellenőrzik majd a csomagomat a vámnál?

A csomagod bármikor ellenőrzésre kerülhet az országod nemzeti vámhivatalában, függetlenül attól, hogy melyik szállítási módot választod.

Kérjük, vedd figyelembe azt is, hogy bár lehet, hogy szállítunk az országodva, de a termékeink, az országodat érintő jogi körülményeiről, nem tudunk felvilágosítást adni. Mivel olyan sok országba szállítunk már, szinte lehetetlen számunkra, hogy lépést tartsunk vele, hogy melyik országban, mi legális éppen.

Ezért ez a Te, saját felelősséged, hogy utánanézz a helyi jogi körülményeknek és szabályoknak, mielőtt tőlünk rendelnél. Kérjük, vedd figyelembe, hogy minket nem terhel felelősség, amennyiben a csomagod nem jut túl a vám ellenőrzésén.

Mikor kezdődik a csomagom kiszállítása?

A legtöbb rendelést a kifizetett összeg beérkezte utáni első, 24 órában feladjuk. Általában hétfőtől, péntekig szállítunk, kivéve a hivatalos szünidők alatt. Amennyiben a rendelésedet pénteken adtad le, nagy valószínűséggel, az csak a következő hétfőn kerül majd a kiszállítás folyamatába.

Mikor kaphatom kézhez a rendelésemet?

A legtöbb rendelés általában 3 és 5 munkanapot vesz igénybe. Ugyanakkor, gyakran akár 15 munkanapba is telhet a csomagnak, hogy megérkezzen.

Még több infó a szállítasrol

Megváltoztathatom az átvételi címet, ha a megrendelés már kiszállítás alatt van?

A megrendeléshez egy érvényes kiszállítási címre van szükség, de kapcsolatba tudsz lépni velünk a cím megváltoztatásáról, amennyiben a megrendelés még nincsen kiszállítás alatt. Nincs többet befolyásunk a csomag útját illetően, ahogy az elhagyta a raktárunkat.
Nem vagyunk továbbá felelősségre vonhatóak további fellépő költségekért, vagy a kiszállítás elmulasztásáért, amennyiben rossz, vagy helytelen adatok lettek megadva a rendeléskor (belefoglalva, de nem kizárólagosan: Név, Cím, Irányítószám).

Alá kell írnom valamit a kézhezvételkor?

A futár a megadott kiszállítási címre, a kézbe adja majd a csomagodat. Az esetben, ha senki sincs otthon, és a csomag nem fér bele a postaládába, egy rövid levelet találsz majd, utasításokkal arról, hogy miként járj el a megrendelésed megszerzése érdekében.

Amennyiben a csomagod visszatérne a raktárunkba, egyből szólunk majd Neked.

Mi történik, ha nem kapom meg a megrendelésem?

A kiszállítás általában 3 és 7 napot vesz igénybe. Kérjük, hogy számold a feladástól számított napokat, 0. nappal kezdődően, és vedd figyelembe, hogy szombat és vasárnap, valamint egyéb szünnapok, nem számítanak a munkanapok közé.

Kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal, ha a csomagod, a kiszállítást követő 10. munkanapon sem érkezik meg.

Még több infó a szállításról

Adatvédelem és biztonság

Biztonságos a szállítás?

Mi minden tőlünk telhetőt megteszünk azért, hogy biztosítsuk, a csomagjainkon nincs semmilyen más információ a neveden, és a kiszállítási címen kívül. A csomagolás is egyszerű, hogy ne keltsen nagyobb figyelmet, és még egy Álca opciót is fel tudunk ajánlani, további 5€-ért cserébe.

Miért kell megadnom a személyes adataimat?

A személyes adataid csupán azért kellenek, hogy a csomagodat el tudjuk küldeni Neked, és hogy felvehessük a kapcsolatot Veled, ha esetleges problémáink adódnának. Az adataidat semmiféleképp sem szolgáltatjuk ki egy harmadik félnek, vagy használjuk bármi más célra.

Ki láthatja a személyes adataimat?

Mi, a Te személyes adataidat teljes mértékben bizalmasan kezeljük, és sosem fogjuk egy harmadik féllel megosztani. A személyes adataidat csak a rendeléseid feldolgozásához használjuk fel, vagy pedig, ha bármi okból kifolyólag, fel kell vennünk a kapcsolatot Veled.

Amennyiben szeretnéd törölni a fiókodat, kérjük, hogy írj az ügyfélszolgálatunk csapatának, az alábbi kapcsolati űrlap segítségével - persze, ne felejts el előbb bejelentkezni a fiókodba.

Termékinformáció

Hogyan csíráztassam a vetőmagjaimat?

Az RQS ajándékként és gyűjtési célból értékesít vetőmagokat. Ha azonban a kannabiszmag csíráztatása az ön országában legális tevékenységnek minősül, javasoljuk, hogy kövesse az alábbi cikk utasításait:

Kannabiszmagok csíráztatása

Csomagolás

Az összes RQS mag egyenként légmentes csomagolásba kerül, amely megvédi a magokat a levegőtől és a párától, majd egy karton védőcsomagolást kap, amelyen fel van tüntetve a fajta neve.

Felhasználói fiókom

Hogyan tudok egy RQS fiókot létrehozni?

Nagyon egyszerűen, és gyorsan! Csak kattins „ Az Ön fiókja” gombra a weboldal tetején, majd válaszd ki a „Regisztráció” menüpontot, és kövesd az ott lévő utasításokat. A fiókodat kevesebb, mint két perc alatt elkészítheted.

Tudok majd változtatni az adataimon?

Mindig megváltoztathatod a kapcsolati adataidat az „Ön fiókja”-n belül, a „Személyes Információk” résznél.

Mindenképp szükségem van egy fiókra?

Igen, egy fiók megléte nálunk mindenképp szükséges. Vendégként vásárolni a webáruházunkban nem lehetséges. Az adataid nálunk biztonságban vannak, és mi soha nem fogjuk őket egy harmadik félnek kiszolgáltatni, csak, és kizárólag a rendeléseiddel és promócióinkkal kapcsolatos kontakt céljából használjuk majd őket.

Visszatérés

Hogyan tudok visszatérítést igényelni?

Ahhoz, hogy visszatéríthessük a pénzed, először vissza kell majd küldened a bontatlan állapotú csomagodat. Ehhez az alábbi lépéseket szükséges követned:

- Vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal, hogy Visszatérítési címkét igényelhess, a kapcsolati űrlapunkat használva; bizonyosodj meg arról, hogy be vagy jelentkezve, és hogy biztosan a visszatéritendő termék rendelési számát választod majd
- Ragaszd fel a csomagra a Visszatérítési címkét, és kövesd az azon lévő utasításokat

- Ahogy a visszaküldött csomagod megérkezik hozzánk, mi feldolgozzuk a visszatérítés kifizetését - szükség esetén a banki adataidat is megkérdezhetjük, mivel néha nem lehetséges az összeg, a kártyára való visszatérítése; a Bitcoin-okat, és a borítékban küldött készpénzt csakis banki átutalással tudjuk visszatéríteni.
- Használhatod a RQS fellebbezési űrlapját is, mindamellett, ez nem kötelező.

Kérjük, hogy vedd figyelembe, hogy általában a visszatérítés folyamata egy, és három hét alatt zajlik le.

Hogyan jelentsem a hiányzó tárgyakat?

Amennyiben a rendelésed hiányosan kapnád kézhez, kérjük, kövesd az alábbi lépéseket:
Lépj kapcsolatba az Ügyfélszolgálatunkkal, az Kapcsolati űrlapunkat használva, a kézhezvételtől számított egy héten belül. Bizonyosodj meg róla, hogy be vagy jelentkezve, majd válaszd ki annak a rendelésnek a számát, amit hiányosan kaptál meg
A csomagodról, és annak tartalmáról készült kép, valamint a rendelési számod egy darab papíron is szükségesek lesznek az eljáráshoz

Mi a teendőm, ha egy sérült tárgyat kapok meg?

Olykor, néhány csomag megsérül a kiszállítás folyamán. Ha bármilyen sérült tárgyat találsz a rendelésedben, kérjük, hogy kövesd az alábbiakat:

Kérjük, küldj egy emailt, vagy használd az oldal alján található Kapcsolati űrlapunkat, hogy felvehesd a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal. Kérjük, hogy bizonyosodj meg arról, hogy be vagy jelentkezve a fiókodba, és hogy valóban a sérült tárgyakra utalsz.
Csapatunk kérni fogja Tőled, hogy küldj egy képet, ami tisztán mutatja a sérült tárgyat, valamint egy darab papírt, a megrendelés számával.

Kapcsolat

Hogyan léphetek kapcsolatba?

A kapcsolattartáshoz egyszerűen töltse ki az alábbi űrlapot. Ha ön regisztrált ügyfelünk, kérjük jelentkezzen be, mielőtt kapcsolatba lép velünk.

Mikor számíthatok válaszra?

Megpróbálunk minden kérdést a lehető leggyorsabban megválaszolni. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy az üzeneteket csak hétfőtől-péntekig, hivatali időben áll módunkban megválaszolni.

Ha 5 munkanap után nem kap választ, kérjük, először ellenőrizze a spam mappát, majd lépjen kapcsolatba velünk újra az alábbi űrlapon keresztül az üzenetével, és tüntesse fel az előző üzenet dátumát és időpontját.

VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT

A Royal Queen Seeds-nél büszkék vagyunk a legjobb cannabis genetikák és a kiváló minőségű feminizált, autoflowering és gyógyászati marijuana magok előállítására.

Ha bármilyen kérdésed lenne, ezt az oldalt azért hoztuk létre, hogy segítsen Neked megtalálni a válaszokat. Fentebb láthatsz majd egy leltárt a Gyakran Ismételt Kérdésekről, rengeteg-féle témában, mint például a visszaküldésekről, szállításról, a netes megrendelő felületünkről, és még sok másról.

Ha mégsem találnád, amit keresel, kérlek, keress meg bennünket a lentebb lévő űrlap kitöltésével. Alternativaként megkereshetsz minket a telefonon keresztül is.

SNORKEL SPAIN SLU
Apartado de Correos nº 146
08170 Montornès del Vallés
Barcelona
[email protected]
t. 34 93 737 98 46 (from 8:00 to 16:00)
VAT: ESB-65812810
Coc Number: B-65812810

Üzenet küldése

Ön elmúlt már 18 éves?

A RoyalQueenSeeds.com-on található tartalom kizárólag felnőtteknek szól és a törvényes életkorúak számára van fenntartva.

Győződjön meg az ön országában érvényes szabályozásról.

A BELÉPÉS gombra kattintva ön megerősíti, hogy
már elmúlt
18 éves.