Vevőszolgálat - Lépjen kapcsolatba velünk

FAQ | Gyakran feltett kérdések

Válassz kategóriát :

Online Rendelés

Ezek a termékek legálisak az országomban?

Annak ellenére, hogy kiszállíttatjuk termékeinket az ön országába, sajnos nem biztosítunk információt arról, hogy magjaink legálisak-e az adott területen. Rengeteg helyre szállítunk, ezért lehetetlen számon tartani, hogy ezek közül termékeink hol legálisak és hol nem. A vásárló felelőssége az, hogy mielőtt tőlünk rendelne utánanézzen annak, hogy mik a helyi törvények és rendeletek. Ha a csomagot lefoglalja a vámhatóság, mi nem vállalhatunk felelősséget.

Hogyan rendelhetek?

Ha rendelni szeretne webshopunkról, létre kell hoznia egy felhasználófiókot. Böngésszen az oldalon és válassza ki a kívánt termékeket. A "kosárba" gombra kattintva adhatja a termékeket a bevásárlókosárhoz. A legtöbb terméknél a darabszámot is ki lehet választani. Ha készen van a termékek kiválasztásával, a "Checkout" gombra kattintva léphet tovább. Ezek után egyszerűen kövesse az utasításokat a fizetési oldalon.

Nyugodt szívvel jelentjük ki, hogy csakis biztonságos fizetési eljárásokat használunk, és gyakran ellenőrizzük a rendszereinket. Egy színvonalon mozgunk az ipari szokványokkal. Tiszteletben tartjuk a vásárlóink titoktartási igényét, ezért a legtöbb közvetlen online fizetés névtelen marad. A ‘Royal Queen Seeds’ név sosem jelenik meg a nyilatkozaton.

Fizetés után a rendelőnek kiküldünk egy megerősítő email-t, ami tartalmazza a rendelési számot. Kérjük utaljon rá, ha kommunikálni szeretne velünk a rendeléssel kapcsolatban.

Szükség van minimális fizetési összegre?

Ha rendelni szeretne, a minimum vásárlási összegnek (ÁFÁt és szállítási költségeket nem beleszámítva) 10.00 Eurónak kell lennie.

Lehet módosítani egy már letett rendelésen?

Sajnos ha már kifizette a rendelését nem sok esély van arra, hogy módosítson azon, mivel a csomagokat nagyon gyorsan kiküldik. Amint a fizetést elfogadja a rendszerünk, a rendelések feldolgozása elkezdődik.

Ha a rendelése miatt szeretne kapcsolatba lépni a vevőszolgálattal, kérjük ezt minél előbb tegye meg, ezzel nagyobb eséllyel elkerülhetjük az esetleges komplikációkat. Megteszünk minden tőlünk telhetőt annak érdekében, hogy kérését megvalósítsuk.

Megismételhetek egy korábbi rendelést?

Hogyne! Ha bejelentkezik a Your Account felhasználójába és rákattint a rendelési előzmények fülre, lehetősége nyílik arra, hogy megismételjen egy korábbi rendelést. Egyszerűen kattintson rá a kívánt rendelés melletti 'újrarendelés' gombra, ezután egyből a fizetési oldalt fogja látni. Itt a rendeléshez még hozzáadhat új termékeket, de fizethet azonnal is.

Hogyan mondhatom le a rendelésemet?

Ahhoz, hogy lemondja rendelését, egyszerűen írja bele kérését a Kapcsolat oldalon található űrlapba. A gyorsabb feldolgozás érdekében kérjük adja meg email címét és rendelési számát. Ha változtatni szeretne rendelésén, vagy a fizetési módon, akkor ugyanez az eljárás szükséges. Kérjük vegye figyelembe, hogy mindkét eseten csak akkor változtathatunk a rendelésen, ha a csomag még nálunk van. A kiszállított rendelést nem tudjuk sem lemondani, sem módosítani.

Árazás és Fizetés

How can I pay for my order?

There are several payment options available to you on the Royal Queen Seeds webshop:

  • Visa & Mastercard
  • Bank transfer
  • Cash in envelope
  • Bitcoin

Instructions on how to complete each type of payment are provided after choosing your preferred payment method at checkout. Please follow these instructions carefully.

How to pay using Credit Card

Please check the English FAQ

How to pay using Bank Transfer

Please check the English FAQ

details

How to pay using Cash in Envelope

Please check the English FAQ

How to pay using Bitcoin

We also accept Bitcoin as payment method. Please follow the instructions in the link below to use this option.

Bitcoin payment

Can I pay with Paypal?

Please check the English FAQ

Can I pay by cheque?

Please check the English FAQ

Can I pay using money orders?

Please check the English FAQ module

Do you accept Cash on Delivery?

Please check the English FAQ

Do you offer wholesale or bulk pricing?

Please check the English FAQ

Can I get a discount voucher?

Please check the English FAQ

Szállítás és Kézbesítés

Szállítanak az országomba?

Habár világszerte szállítunk, egyes országokba mégsem tudjuk csomagjainkat elküldeni. Ezek közé tartozik az USA, Ausztrália, Kína, Malajzia, és egyéb ázsiai országok. Azokat az országokat ahová szállítunk, megtalálhatod az alábbi listán:

>  Click here   

Ha az országodat nem találod a listán, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot az Elérhetőségek oldalon keresztül. Örülünk ha segíthetünk neked.

Mennyibe kerül az országba szállítani?

Please check the English FAQ

Diszkrét a szállítás?

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a csomagjainkon ne szerepeljen a rendelő nevén és szállítási címén kívül semmi egyéb információ. A csomagok egyszerűek, hogy ne hívják fel magukra a figyelmet. A Szállítási Információk oldalon a csomagtípusokról mintakép látható.

A csomag tartalma sehol nem jelenik meg a csomagoláson. A szállítmány nem tartalmaz olyan megrendelőlapot, amelyen fel lenne tüntetve a tartalmazott termék.

A Szállítási Információk oldalon van egy hasznos videó, ami bemutatja, hogy hogyan néznek ki a szupertitkos ‘titkos szállításos’ csomagok.

Mennyibe kerül az országba szállítani?

Please check the English version of FAQ

Küldi a P.O.Box-nak?

To ensure your privacy and to offer the best service we only send products to your private address.

Ön szállít irodákba vagy elosztó központokba?

Please check the English version of the FAQ

Tudom nyomon követni a csomagomat?

Please find this information in th English FAQ

Milyen céggel szállít?

Please check the English F.A.Q.

A vámcsomagot ellenőrizni fogom?

Please check the English version

Mikor lesz megrendelésem?

Please check the FAQ in a different language

When will I receive my order?

Most deliveries take between 3 and 5 working days. However, you should allow up to fifteen business days for your parcel to be delivered.

More shipping info

Átirányíthatom rendelésemet egy másik címre?

Please find this information in other language

Szükségem van a szállításra?

Please find this information in English FAQ

Mi van, ha nem kaptam meg a rendelésemet?

Please check the FAQ in other language

Adatvédelem és biztonság

Is shipping discreet?

Please check the English version of FAQ

Miért kell megadnom a személyes adataimat?

A személyes adatait azért tároljuk, hogy könnyebben szállíttathassuk a rendelt termékeit, és hogy könnyebben elérhessük önt, ha a rendelésével kapcsolatban kérdés merülne fel. Az adatait más célokra nem használjuk fel.

Ki láthatja a személyes adataimat?

A személyes adatai titkosak, ezért semmilyen körülmények között nem adjuk meg olyan embernek, aki nem dolgozik a Royal Queen Seeds cégnél.

A személyes adatait csakis alkalmazottjaink láthatják, és csak akkor, amikor rendelését kezelik, vagy amikor el szeretnék önt érni.

Ha felhasználófiókját törölni szeretné, kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, itt szívesen segítenek önnek.

Termékinformáció

Hogyan csírázhatom az én magvaimat?

Please check the English FAQ

Csomagolás

A Royal Queen Seeds amerikai célközönség számára szánt csomagolásai kicsit mások, de épp oly “eredetiek”, mint az európai.

Néhány országnak különleges elvárásai vannak a nagy értékű áruk csomagolása terén, mint például a Royal Queen Seeds által kitenyésztett, különböző cannabis fajtáknál. Épp ezért, az Európán kívül eső vásárlóinknak lehet, hogy kissé más csomagolásra kell számítaniuk. A néhány, jelentéktelen, a külső megjelenésen tett változtatásunk ellenére, amik egyrészt az előírások, másrészt a termelés miatt voltak szükségesek, az amerikai célközönség számára szánt csomagolásunk épp oly “eredeti”, mint az európai.

Royal Queen Seeds packaging

Felhasználói fiókom

How can I create my RQS account?

Very easily and quick! Just click on Your account on top of our website and then select “Register” and follow the instructions. Your account will be ready in less than 2 minutes.

Frissíthetem az e-mail címemet?

Az e-mail cím frissítéséhez, kattintson a “Személyes információk”-ra amit a “Az Ön felhasználói fiókja” menüpont alatt érhet el.

Minden velünk lefolytatott kommunikációt, a fiókjához regisztrált e-mail címre elküldjük.

Do I need an account?

Yes, you will need to create an account, Guest Checkout is not an option. Your details are safe, we will never share your date with any third party and are only used to get in touch with you regarding your order and promotions.

Visszatérés

Can I get a refund?

Please check the English version

How do I report a missing item?

If you are missing an item in your order, please contact us within the first week of receipt of your parcel. We kindly ask you to take a picture of the parcel and its contents and send it to us using the form on our Contact page. Include your name and order number for swift processing.

Please do not return any items without our prior approval.

Kapcsolat

Hogyan tudok kapcsolatba lépni veled?

Please check the English version

Mikor számíthatok válaszra?

Please chek it in the English FAQ

VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT

A Royal Queen Seeds-nél büszkék vagyunk a legjobb cannabis genetikák és a kiváló minőségű feminizált, autoflowering és gyógyászati marijuana magok előállítására.

Ha bármilyen kérdésed lenne, ezt az oldalt azért hoztuk létre, hogy segítsen Neked megtalálni a válaszokat. Fentebb láthatsz majd egy leltárt a Gyakran Ismételt Kérdésekről, rengeteg-féle témában, mint például a visszaküldésekről, szállításról, a netes megrendelő felületünkről, és még sok másról.

Ha mégsem találnád, amit keresel, kérlek, keress meg bennünket a lentebb lévő űrlap kitöltésével. Alternativaként megkereshetsz minket a telefonon keresztül is.

info

Üzenet küldése

 

Bevásárlókosár

Ajándék termékeket tartalmaz

No products

Szállítási € 0.00
Végösszeg € 0.00

PÉNZTÁRHOZ

Categories