Ajándék termékeket tartalmaz
Üdvözöljük a Royal Queen Seeds-nél. Igen, mi vagyunk azok! Kicsit megváltoztunk. De bízzon bennünk – ez így lesz a legjobb!
"Ha valami működik, ne nyúlj hozzá."
– Szeretem a gótikus tipográfiát, olyan, mint egy északi karakter, egy nagyon régi márka, ami mindig is jelen volt. A vastag fekete és az oroszlán. Annyira okos, hogy elfüstöl egy jointot. Jól ki van találva.
– Miért kell változtatni? – kérdezheti. Szeretem az arany színt és az oroszlánt. Biztonságos, megbízható és baráti érzést kelt. Könnyen észreveszem, amikor felbukkan más magbankok között. Ez a „királynő” emlékeztet valamire… nem tudnám megmondani, hogy miért, de szeretem ezt a tipográfiát.
Úgy gondoltuk, hogy frissítésre van szükségünk. Csodálatos folyamat volt – és némileg „beleszédültünk” ahogy láttuk, milyen messzire jutottunk. Szerencsére mindannyian ugyanazt gondoltuk ezen az úton.
Megértjük, hogy a változás kezdetben nehéz. A változás félelmetes és elgondolkodtató: ugyanazok az emberek dolgoznak ott? Ugyanazokat a magokat kínálják? Bízhatok még bennük?
Igen, igen, és igen!
Egyszerűen arról van szó, hogy az elmúlt néhány évben változtunk. Gyorsan. Vannak olyan pillanatok az életben, amikor a dolgok kezdenek felgyorsulni. Fázisok, ahol izgalmas lehetőségek merülnek fel, és ezeket meg kell ragadni. Más fontos események mellett megérkeztünk az Egyesült Államokba, és bemutattuk a világnak az első F1 hibrid kannabisz magot. Továbbá folytatjuk az új együttműködési lehetőségek keresését és feszegetjük a határokat a legújabb és legtrendibb genetika fejlesztése érdekében. Emlékszik a Tropical Mirage-re? Kreativitást serkentő változatosság…
És ismét itt vagyunk, a kreativitásnál. És egy új lehetőség kapujában.
Bemutatjuk önnek az új Royal Queen Seeds-t. Örülünk, hogy találkoztunk.
Az Oroszlán
Az oroszlán megöregedett. Természetesen szerettük. Még mindig a DNS-ünk része. Holland, bátor, erőteljes és dinamikus. A Royal szempontjából érinthetetlen és nem alkuképes.
De az oroszlánlogó őrülten népszerű.
Egy digitális világban - ahol több százezer márka található, amelyek közül sok világszerte ismert - oroszlánok ezrei élnek. Csináljon egy tesztet és ellenőrizze online. Bár a miénk egyedi volt, mindig is kicsit furcsának éreztük. Talán túl vad? Arra gondoltunk, miért nem csavarunk rajta egyet?
De hogyan?
Úgy döntöttünk, hogy nagyobb hangsúlyt fektetünk rá. A teste helyett a fejére koncentráltunk, hogy jobban lássuk arckifejezését.
Az új oroszlán erős. Türelmes és bölcs is. Bátor, de mégis kedves és barátságos. Ami fontos, hogy könnyen felismerhető. És mindenekelőtt egyedülálló.
Kihívás volt életre kelteni. A semmiből kellett megteremtenünk. Sok gyönyörű változat volt, de az egyik kicsit túl heves, a másik kicsit túl hétköznapi, vagy kicsit túl szigorú, esetleg távoli volt. Az arckifejezésére kellett összpontosítanunk. Türelmesebb. Nyugodtabb. Már nem olyan fiatal. Még mindig merész és gyors, de érettebb és tisztelettudóbb. Egy szövetséges a termesztés folyamatában, ha ön a teljességre törekszik.
A betűtípus
Nos, volt egy problémánk a megjelenésünkkel. Emlékszik, miért szerette annyira a „Királynőt”? Valamiért ismerősen csengett. Ráadásul a „királynőn” (Queen) volt a hangsúly, minden különösebb ok nélkül. A „Royal” és a „Seeds” (magok) ugyanolyan fontosak. Senki sem „királynőként” (Queen) ismert bennünket. Hiányzott belőlünk az egyensúly.
Ráadásul a betűtípus – bár szép és elegáns – szakértelmet sugallt, de valahogy hidegen. Nem volt organikus, és nem áll közel önhöz
A logó új betűtípusának kiválasztásakor hangsúlyozni akartuk a termék organikus jellegét, a környezetünket és a mindennapjainkat – ez a súlyos betűtípus, amely játékos és közelebb áll hozzánk, vastagabb és jobban látható, és új kapcsolódási módokat tesz lehetővé.
Ezt a betűtípust használjuk oldalunkon és kommunikációnkban is. Segít abban, hogy szervesen, funkcionálisan és modern módon közvetítsük, ami fontos.
RQS –– Vissza a gyökerekhez
Sokan önök közül RQS-ként is ismernek bennünket. Értjük. A Royal Queen Seeds egy hosszú név leírni (és kimondani). Ha csak a „Royal”-t használjuk, az nem sok mindent azonosít, emellett elveszi a hangsúlyt arról, ami a leglényegesebb: a magokról „Seeds”.
Így, ahogyan a múltban is tettük, kialakítottunk egy „RQS” dizájnt, amely összefoglalja nevünket, és lehetővé teszi számunkra, hogy rövidebb üzeneteket fogalmazzunk meg.
És amikor ezen dolgoztunk, felfedeztünk valamit. Ez a hely a Q-ban és a farok… ismerősnek tűnik. Ez a betű magja, a név magja, és egyben lényegünk magja is. A Q-ban benne van a mag. Ez egyszerűen tökéletes, nem? Ön is észrevette? Őszintén!
A színek
Ó igen, a színek. Bár könnyen felismerhetőek voltak, nehéz volt velük dolgozni. Biztosan észrevette, hogy magukra vonzották a tekintetet, ugyanakkor gyorsan kimerítették a szemet. És olyan üzenetet közvetítettek (kiáltottak), amely többé már nem képvisel minket.
A szín nagyon fontos. Gondoljon a ruháira, otthon a falak színére, az autójára vagy a kedvenc filmjei színtónusára.
Minden színnek van mondanivalója – a telítettsége, az árnyalata, és ezek kombinációja üzenetet közvetít.
Úgy gondoltuk, hogy a logó és a tipográfia mellett a színeken is érdemes fejleszteni. Amint azt már észrevette, finomítottuk őket. Áttértünk az alapszínekre, közelebb kerültünk az organikus tónusokhoz, nyugalmat és derűt hozva; és ami a lényeg - szépen összeillenek!
Egy új, lehetőségekkel teli világ nyílt meg a szemünk előtt. Már gondolkozunk azon, hogyan használhatjuk fel őket: csomagolásnál, weboldalunkon, SM felületeinken és… ajándéktárgyainkon!
Alig várjuk, hogy létrehozhassunk egy új ruházati kollekciót és megosszuk önökkel, meg persze az összes kiegészítőt, amelyet a következő hónapokban elkészítünk!
Az Üzenet
Kezdettől fogva az a célunk, hogy tanuljunk és megosszuk tapasztalatainkat közösségünkkel. Egyik növényt sem könnyű magról termeszteni (bár megfelelő információkkal és útmutatásokkal úgy tűnhet).
Pozitívak és merészek vagyunk, ezért megyünk tovább a termesztéssel „Keep on growing”. A termesztés a folyamat mélyebb megismeréséhez vezet, és az újoncok fokozatosan szakértőkké válnak. Lényegében a „Keep on Growing” természetes módon a személyes fejlődéshez vezet.
Néhány éve bevezettük a „Growing, Together” alternatív mottót. Ez egy érzelmi lépés volt a kapcsolatunk fejlődésében. Úgy éreztük, hogy mi is tanulunk nagyszerű közösségünktől, ahogy Ön is tanult tőlünk.
Ma, miközben a körülöttünk lévő kannabiszvilág olyan gyorsan változik és minden csupa izgalom, úgy érezzük, fejlődnünk kell. Az új víziónk egy új lehetőség, hogy tovább görgessük dolgainkat. Aktívan. Együtt. Merészebben. Magasabban. Érti mire gondolunk? Velünk tart?
Megjegyzés a csomagoláson
Könnyű belátni, hogy a jól bevált márkáról egy új imázsra való áttérés időigényes folyamat. Előfordulhat, hogy itt-ott még találkozik a régi logónkkal, de megnyugodhat, azok továbbra is mi vagyunk. Az átmenet során a fenntarthatóság biztosítása érdekében – ami számunkra alapvető érték – továbbra is a jelenlegi csomagolást fogjuk használni, amíg az kifut, és csak azután állunk át teljes mértékben az új arculatra.
Ez nem jelenti azt, hogy azok a magok régiek! Az ok egy stratégiai döntés - egy korábbi nagy megrendelésünk. Elkötelezetten környezettudatosak vagyunk, igyekszünk minimalizálni a pazarlást - a tökéletesen jó csomagolás eldobása viszont ellenkezne ezzel az elvvel.
Az indulástól napjainkig a „MI” vagyunk az első helyen
Ezen az úton együtt lenni volt a legizgalmasabb. De még mindig sok a tennivaló. Továbbra is fejlesztenünk kell közösségünket, és minden termesztőt támogatnunk kell, hogy tájékozottabbak, fenntarthatóbbak és önellátóbbak legyenek. Szenvedélyes és képzett partnerekre van szükségünk, akik segítenek terjeszteni ezt az üzenetet, hogy mindannyian magasabbra juthassunk, mint azt valaha is elképzeltük.