Kérdések? Válaszok!
Üdvözöljük a Royal Queen Seeds Help Centerben
Mit tegyek, ha a promóciós kódom nem működik?
Ha a promóciós kód nem működik a Royal Queen Seeds-en, mutatunk néhány lépést a probléma megoldásához:
1. Ellenőrizze még egyszer a kódot
Győződjön meg arról, hogy helyesen írta be a kódot, elírások és szóközök nélkül.
A promóciós kódokban a kis- és nagybetűk különböző karakternek számítanak, ezért ellenőrizze a nagybetűket.
2. Ellenőrizze az Általános Szerződési Feltételeket
Ellenőrizze, hogy a promóciós kód érvényes-e a kosárban lévő termékekre. Egyes kódok csak bizonyos termékekre, kategóriákra vagy minimális mennyiség feletti rendelésre vonatkoznak.
Győződjön meg arról, hogy a kód nem járt le.
3. Megrendelésenként egy kód
Ne feledje, megrendelésenként csak egy promóciós kód használható. Győződjön meg arról, hogy nem próbált több kódot kombinálni.
4. Ellenőrizze a kizárásokat
Egyes promóciókból bizonyos termékek, régiók, vagy aktuálisan akciós termékek kizárásra kerülhetnek. Ellenőrizze, hogy kosara jogosult-e a kedvezményr