Cookie-beállítások

Az alábbi okok miatt kérjük az Ön engedélyét adatai felhasználásához:

Funkcionális sütik

A funkcionális sütik segítenek weboldalunk optimális működésében, és lehetővé teszik bizonyos funkciók személyre szabását.

Preferencia sütik

A preferencia sütik lehetővé teszik számunkra, hogy megjegyezzük azokat az információkat, amelyek befolyásolják webhelyünk megjelenését, beleértve az az Ön régiójában az Ön által választott nyelvet.

Analitikai sütik

Az analitikai sütik segítségével a webhely forgalmát és az ügyfelek viselkedését követhetjük, beleértve azt is, hogy hányan látogatják oldalunkat, mennyi ideig böngésznek, és webhelyünk mely részeit keresik fel.

Mik azok a sütik?

A sütik (cookie-k) egy adott webhelyről származó adatok, amelyek a felhasználó számítógépén tárolódnak, miközben az interneten szörfözik. A sütiknek számos különböző funkciója van. Némelyikük nyomon követi a böngésző tevékenységét, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy célzott hirdetéseket jelenítsenek meg. Más sütik arra szolgálnak, hogy megjegyezzék a felhasználói bejelentkezési adatokat a különböző webhelyeken, hogy a közösségi médiában vagy más oldalakon történő navigálást gördülékenyebbé tegyék. Mivel minden sütinek saját, egyedi azonosítója van, ezek az adatok lehetővé teszik a webhelytulajdonosok számára, hogy mérjék a webhelyükre érkező egyedi forgalmat.

Miért használunk sütiket?

A sütik jól jönnek önnek, amikor meglátogatja weboldalunkat. Biztosítják, hogy bejelentkezve maradjon, biztonságosan vásárolhasson, és hogy a kosárba helyezett termékek ott maradjanak a vásárlásig. De a sütik nekünk is segítenek. A bennük tárolt adatok lehetővé teszik weboldalunk fejlesztését, és lehetővé teszik számunkra, hogy célzott, az Ön érdeklődési körének megfelelő hirdetéseket mutassunk be Önnek.

Milyen típusú sütiket használunk?

Funkcionális sütik

A funkcionális sütik segítenek weboldalunk optimális működésében, és lehetővé teszik bizonyos funkciók személyre szabását.

Preferencia sütik

A preferencia sütik lehetővé teszik számunkra, hogy megjegyezzük azokat az információkat, amelyek befolyásolják webhelyünk megjelenését, beleértve az az Ön régiójában az Ön által választott nyelvet.

Analitikai sütik

Az analitikai sütik segítségével a webhely forgalmát és az ügyfelek viselkedését követhetjük, beleértve azt is, hogy hányan látogatják oldalunkat, mennyi ideig böngésznek, és webhelyünk mely részeit keresik fel.

Hogyan tilthatom le vagy törölhetem a sütiket?

Nem rajong a sütikért? Semmi gond. Ezeket (a szükséges cookie-k kivételével) a böngésző beállításaiban letilthatja. A sütik letiltása azonban hatással lehet a böngészési élményére, és megakadályozhatja, hogy élvezze oldalunk összes technikai funkcióját.

ADATVÉDELMI IRÁNYELVEK

A biztonságos online környezet és a megfelelő adatvédelem garantálása érdekében szigorúan betartunk minden jogszabályi előírást. Ebben az adatvédelmi nyilatkozatban tájékoztatást adunk az adatok gyűjtésének módjáról és céljáról, a biztonsági intézkedésekről, a tárolási időszakokról és az elérhetőségekről.


A CÉG NÉVE: SNORKEL SPAIN, SL (a továbbiakban: ROYAL QUEEN SEEDS)

C/ Vilar d'Abdelà, 5 (nave 1) CP: 08170 de Montornès del Vallès

+34 937 379 846

[email protected]


Jelen Adatvédelmi Szabályzat meghatározza azokat a feltételeket, amelyek alapján a ROYAL QUEEN SEEDS-nél a személyes adatokat kezeljük; ez magában foglalja a https://www.royalqueenseeds.com/ weboldalunkon keresztül gyűjtött személyes adatokat, valamint minden egyéb adatot, amelyet üzleti tevékenységünk során dolgozunk fel.

A ROYAL QUEEN SEEDS a következő személyes adatokat gyűjti, az alábbiakban felsorolt célokra:

. SZAKASZ – SZEMÉLYES INFORMÁCIÓK, AMIKET GYŰJTÜNK

1.1 Vásárlások a fiókból

A fiókból történő vásárlás csak akkor lehetséges, ha rendelkezik személyes fiókkal. Amikor fiókot hoz létre vagy vásárol valamit üzletünkben, a vásárlási és eladási folyamat részeként az alábbi személyes adatokat gyűjtjük, amelyeket Ön megad nekünk:

  • Kereszt-és vezetéknév
  • Otthoni és számlázási cím
  • Telefonszám
  • Nem
  • IP-cím
  • Email cím
  • Születési dátum

Ez az információ szükséges a kézbesítéshez. Ezen felül, amikor böngészik az áruházunkban, automatikusan megkapjuk számítógépének IP-címét. Ezen információk alapján optimalizálhatjuk online élményét, és egyben védhetjük online környezetünket.

Az adatgyűjtés célja

A fiókhoz kapcsolódó adatokat a következő célokra gyűjtjük és tároljuk:

(a) az Ön és köztünk kötött szerződésekből eredő kötelezettségek teljesítése, valamint az Ön által tőlünk kért információk, termékek és szolgáltatások biztosítása;

(b) létrehozzuk és kezeljük a fiókját, valamint kommunikálunk Önnel a fiókjával és rendeléseivel kapcsolatban;

c) piackutatást és -elemzést végzünk;

(d) életkorának és személyazonosságának megerősítése, valamint a csalások felderítése és megelőzése.

1.2 Hírlevelek

Az Ön kifejezett engedélyével hírleveleket küldhetünk Önnek üzletünkről, új termékekről és egyéb frissítésekről. Hírleveleket az Ön kifejezett hozzájárulása alapján küldünk. Abban az esetben, ha Ön terméket vásárol, a hatályos szabályozásnak megfelelően, cégünk jogos érdekeinek megfelelően kereskedelmi tartalmakat küldhetünk Önnek, mindig az Ön által megvásárolt vagy szerződött termékekhez vagy szolgáltatásokhoz hasonló termékekről vagy szolgáltatásokról. Tiltakozási jogát a jelen Adatvédelmi szabályzatban meghirdetett csatornákon keresztül minden esetben gyakorolhatja. A hírlevéllel kapcsolatban a következő információkat gyűjtjük össze:

  • Kereszt-és vezetéknév
  • Nem

A hírlevél küldéséhez nem szükséges tudnunk a személy nemét (adatminimalizálás: törvény szerint a szolgáltatás nyújtásához feltétlenül szükséges adatokat kell bekérnünk, és ebben az esetben a nem ismerete nem szükséges a hírlevél küldéséhez.)

  • Email cím

Az adatgyűjtés célja

Az összegyűjtött adatokat a következőkre használják fel:

(a) személyre szabhatja e-mailjeinket, beleértve az Ön nevét és nemét;

b) nemek szerinti tartalom biztosítása.

Hozzájárulását bármikor visszavonhatja a hírlevélben található hivatkozáson vagy a 2. pontban megadott elérhetőségeken.

1.3 Ügyfélszolgálat és kapcsolatfelvételi űrlap

A megfelelő támogatás nyújtása érdekében ügyfélszolgálati munkatársaink hozzáférnek a fiókkal kapcsolatos információkhoz. Következésképpen a támogatásuk rendkívül hatékony és barátságos lesz. A kapcsolatfelvételi űrlapunkon megadott adatokat CRM szolgáltatónk, a SuperOffice használja fel. Adatait csak az üzenet megválaszolásához használjuk fel.

2. SZAKASZ – JOGOS ÉRDEK

Ha megvásárolta valamelyik termékünket, kérjük, vegye figyelembe, hogy személyes adatait promóciós célokra használhatjuk fel, a Royal Queen Seeds jogos érdeke alapján kizárólag arra, hogy cégünk termékekeit vagy szolgáltatásait kínáljuk Önnek, valamint az Ön által vásárolthoz hasonló termékeket vagy szolgáltatásokat ajánljunk. A jövőbeni üzenetekről való leiratkozás jogát a jelen Adatvédelmi szabályzatban meghatározott módon, vagy bármely kapott értesítés útján gyakorolhatja.

2.1 How do you withdraw consent?

If you change your mind, you can withdraw your consent for us to contact you for the purpose of collecting, using, or disclosing your data at any time by reaching out to us at: [email protected].

3. SZAKASZ – KÖZZÉTÉTEL

Felfedhetjük személyes adatait, ha erre törvény kötelez bennünket, vagy ha Ön megsérti a Szolgáltatási feltételeinket.

4. SZAKASZ – MEDDIG ŐRIZZÜK MEG AZ ADATAIT?

A Royal Queen Seedsnél nem őrizzük meg az Ön adatait a jelen Szabályzatban leírt célok eléréséhez szükségesnél hosszabb ideig. A különböző típusú adatokra eltérő megőrzési időszakok vonatkoznak; azonban a leghosszabb időtartam, ameddig egy személyes adatot megőrzünk, 10 év.

4.1 Számlainformációk

A számlával kapcsolatos adatok mindaddig relevánsak maradnak, amíg a fogyasztó fiókkal rendelkezik. Ezért az adatok mindaddig dokumentálva maradnak, amíg a fiók létezik. Amikor ügyfeleink törölnek egy fiókot, a kapcsolódó adatok ésszerű időn belül törlődnek. A tárolt személyes adatok ellenőrzésével, helyesbítésével vagy fiók törlésével kapcsolatos kéréseit a [email protected] e-mail címre küldheti el.

4.2 Hírlevelek

Abban az esetben, ha beleegyezik, hogy tájékoztassuk Önt termékeinkről vagy szolgáltatásainkról, adatait mindaddig megőrizzük, amíg Ön kifejezetten nem kéri, hogy a továbbiakban nem szeretne tőlünk üzenetet kapni. Ennek ellenére rendszeresen (havonta) végzünk relevancia-ellenőrzést. A regisztrált ügyfelek (és személyes adataik) törlésre kerülnek, ha az ügyfelek nem válaszolnak kérésünkre. Ezen kívül hírlevél-küldésünk leiratkozási funkcióval is rendelkezik. Ügyfelein ennek a leiratkozási funkciónak a használatával visszavonhatják hozzájárulásukat.

SECTION 5 – COOKIES

Cookies are small information files that notify your computer of previous interactions with our website. These cookies are stored on your hard drive, not on our website. Essentially, when you use our website, your computer displays its cookies to us, informing our site that you have visited before. This allows our website to function more quickly and remember aspects related to your previous visits (such as your username), making your experience more convenient. At Royal Queen Seeds, we use two types of cookies: functional and analytical.

5.1 Functional Cookies

Functional cookies are used to enhance your online experience. Among other things, these cookies track what is added to your shopping cart. The use of these cookies does not require prior authorization.

5.2 Analytical Cookies

Analytical cookies are used for research and market analysis. The data collected with these analytical cookies is anonymous, making it unusable for third parties. The use of these cookies does not require prior authorization.

5. SZAKASZ – HARMADIK FÉL SZOLGÁLTATÁSAI

A tranzakciók lebonyolításához és szolgáltatásaink nyújtásához harmadik felek szolgáltatásaira van szükség. Általánosságban elmondható, hogy az általunk használt független szolgáltatók csak olyan mértékben gyűjtik, használják és hozzák nyilvánosságra az Ön adatait, amennyire ez szükséges ahhoz, hogy lehetővé tegyék számukra a számunkra nyújtott szolgáltatások teljesítését.

Bizonyos harmadik fél szolgáltatóknak, például fizetési kapuknak és más fizetési tranzakció-feldolgozóknak azonban megvannak a saját adatvédelmi szabályzatai arra vonatkozóan, hogy milyen információkat kell megadnunk számukra az Ön tranzakcióihoz.

Javasoljuk, hogy olvassa el ezen szolgáltatók adatvédelmi szabályzatát, hogy megértse, hogyan kezelik ezek a szolgáltatók az Ön személyes adatait.

Előfordulhat, hogy bizonyos beszállítók az Önétől vagy a miénktől eltérő joghatósági területen helyezkednek el, vagy rendelkeznek létesítményekkel. Ezért, ha úgy dönt, hogy egy harmadik fél szolgáltatásait magában foglaló tranzakciót folytat, az Ön adataira annak a joghatóságnak a törvényei vonatkozhatnak, amelyben az adott szolgáltató vagy létesítményei találhatók.

Miután elhagyja webhelyünket, vagy átirányítják egy harmadik fél webhelyére vagy alkalmazására, többé nem vonatkozik Önre sem a jelen Adatvédelmi szabályzat, sem a weboldalunk szolgáltatási feltételei.

Webelemző szolgáltatás (névtelen adatok)

Ezen a weboldalon egy webelemző szolgáltatást integráltunk (anonimizálási funkcióval). A webelemzés úgy definiálható, mint a webhelyek látogatóinak viselkedésére vonatkozó adatok gyűjtése, feldolgozása és elemzése. Egy elemző szolgáltatás többek között adatokat gyűjt arról, hogy az adott személy melyik weboldalról érkezett (ún. hivatkozó oldal), mely aloldalakat látogatta meg, illetve milyen gyakran és mennyi ideig látogatott meg egy-egy aloldalt. A webelemzést elsősorban a webhelyek optimalizálására és az internetes hirdetések költség-haszon elemzésére használják.

Futárszolgálat

A szállítás teljesítéséhez futárszolgálatot veszünk igénybe. Ez a futárszolgálat végzi a kiszállítást cégünk és a fogyasztó otthona között. A logisztikai feladat teljesítéséhez a vállalatnak hozzáférést kell biztosítanunk a fogyasztó nevéhez és címéhez.

Levelezési szolgáltatás

A Royal Queen Seeds külső levelező szolgáltatót használ hírlevelének küldésére. Ez a szolgáltató korlátozott hozzáféréssel rendelkezik az engedélyezési hozzájárulással kapcsolatos fiókadatokhoz (pl. e-mail-cím).

Marketing szolgáltatások

A Royal Queen Seeds-t egy marketing- és kommunikációs tevékenységre szakosodott cég támogatja. A személyes adatokhoz való hozzáférésük nagyon korlátozott és többnyire névtelen.

Fizetési szolgáltatások

A Royal Queen Seedsnél külső fizetési szolgáltatásokat veszünk igénybe tranzakcióink (pl. hitelkártyás fizetések) lebonyolításához.

6. SZAKASZ – BIZTONSÁG

Az Ön személyes adatainak védelme érdekében ésszerű óvintézkedéseket teszünk, és követjük az ipari szabvány bevált gyakorlatait annak biztosítására, hogy azok ne vesszenek el, ne használják a célokkal ellentétesen, ne férjenek hozzá, ne módosítsák vagy semmisítsék meg.

Ha megadja nekünk hitelkártya-információit, az adatokat a biztonságos socket réteg technológia (SSL) segítségével titkosítjuk, és AES-256 titkosítással tároljuk. Bár az internetes átvitel vagy az elektronikus tárolás egyik módja sem 100%-ban biztonságos, minden PCI-DSS követelményt betartunk, és további, általánosan elfogadott iparági szabványokat alkalmazunk. A fiókkal kapcsolatos információkat hash módszerrel védjük. Ez a módszer átalakítja az információt generált hash-é. Ennek eredményeként a bizalmas információk védettek és láthatatlanok még számunkra is. Emellett adatbázisaink kivételesen erősen védettek az illetéktelen hozzáférés ellen. Például az adatbázishoz való hozzáférés csak jóváhagyott IP-címeken keresztül lehetséges és engedélyezett (például a Royal Queen Seeds központjától). A többi próbálkozást és címet a rendszer mindenkor elutasítja.

Ezen kívül az adatok a lehető legnagyobb mértékben anonimizáltak, így nem kapcsolhatók közvetlenül egy adott fogyasztóhoz. Ezekkel az adatokkal azonban piackutatást és elemzést végezhetünk. Emellett az érintett harmadik feleket (pl. postai szolgáltató) együttműködésünk előtt megvizsgáljuk, megfelelnek az EU GDPR előírásainak, és feldolgozási megállapodást kapnak. A Royal Queen Seeds-en belül az alkalmazottak különböző hozzáférési jogosultságokkal rendelkeznek. Az egyedi engedély csak olyan információkhoz biztosít hozzáférést, amelyek szigorúan szükségesek egy feladat végrehajtásához. A digitális biztonsági intézkedések változhatnak, és magas követelményeknek kell megfelelniük az online ügyfelek biztonságának biztosítása érdekében. Ezért a Royal Queen Seedsnél biztonsági tisztviselőt nevezünk ki. A biztonsági intézkedések rendszeres ellenőrzése és javítása (ahol szükséges) a szerep része.

7. SZAKASZ – AZ ADATVÉDELMI IRÁNYELV VÁLTOZÁSAI

Fenntartjuk magunknak a jogot arra, hogy ezt az Adatvédelmi szabályzatot bármikor módosítsuk, ezért kérjük, rendszeresen látogasson vissza weboldalunkra. A változtatások és pontosítások a Weboldalon való közzétételt követően azonnal hatályba lépnek. Ha lényeges változtatásokat hajtunk végre ezen a szabályzaton, akkor itt értesítjük a frissítésről, így tudni fogja, milyen információkat gyűjtünk, hogyan használjuk fel, és milyen körülmények között használjuk fel és/vagy hozzuk nyilvánosságra azokat.

8. SZAKASZ – JOGA VAN A következőkhöz:

  • visszavonni az Ön által adott hozzájárulást;
  • Személyes adatait elérni;
  • Személyes adatait helyesbíteni;
  • Törölni a személyes adatait;
  • Panaszt vagy keresetet benyújtani jogainak védelme érdekében a Spanyol Adatvédelmi Ügynökséghez;
  • Értesítést kapni minden olyan biztonsági eseményről, amely érintheti jogait;
  • A feldolgozás korlátozására;
  • Hordozhatóságra

Vevőszolgálat - Lépjen kapcsolatba velünk

FAQ | Gyakran feltett kérdések

Válassz kategóriát :

Online Rendelés

Ezek a termékek legálisak az országomban?

Annak ellenére, hogy kiszállíttatjuk termékeinket az ön országába, sajnos nem biztosítunk információt arról, hogy magjaink legálisak-e az adott területen. Rengeteg helyre szállítunk, ezért lehetetlen számon tartani, hogy ezek közül termékeink hol legálisak és hol nem. A vásárló felelőssége az, hogy mielőtt tőlünk rendelne utánanézzen annak, hogy mik a helyi törvények és rendeletek. Ha a csomagot lefoglalja a vámhatóság, mi nem vállalhatunk felelősséget.

Hogyan rendelhetek?

Ha rendelni szeretne webshopunkról, létre kell hoznia egy felhasználófiókot. Böngésszen az oldalon és válassza ki a kívánt termékeket. A "kosárba" gombra kattintva adhatja a termékeket a bevásárlókosárhoz. A legtöbb terméknél a darabszámot is ki lehet választani. Ha készen van a termékek kiválasztásával, a "Checkout" gombra kattintva léphet tovább. Ezek után egyszerűen kövesse az utasításokat a fizetési oldalon.

Nyugodt szívvel jelentjük ki, hogy csakis biztonságos fizetési eljárásokat használunk, és gyakran ellenőrizzük a rendszereinket. Egy színvonalon mozgunk az ipari szokványokkal. Tiszteletben tartjuk a vásárlóink titoktartási igényét, ezért a legtöbb közvetlen online fizetés névtelen marad. A ‘Royal Queen Seeds’ név sosem jelenik meg a nyilatkozaton.

Fizetés után a rendelőnek kiküldünk egy megerősítő email-t, ami tartalmazza a rendelési számot. Kérjük utaljon rá, ha kommunikálni szeretne velünk a rendeléssel kapcsolatban.

Szükség van minimális fizetési összegre?

Ha rendelni szeretne, a minimum vásárlási összegnek (ÁFÁt és szállítási költségeket nem beleszámítva) 25.00 Eurónak kell lennie.

Lehet módosítani egy már letett rendelésen?

Sajnos ha már kifizette a rendelését nem sok esély van arra, hogy módosítson azon, mivel a csomagokat nagyon gyorsan kiküldik. Amint a fizetést elfogadja a rendszerünk, a rendelések feldolgozása elkezdődik.

Ha a rendelése miatt szeretne kapcsolatba lépni a vevőszolgálattal, kérjük ezt minél előbb tegye meg, ezzel nagyobb eséllyel elkerülhetjük az esetleges komplikációkat. Megteszünk minden tőlünk telhetőt annak érdekében, hogy kérését megvalósítsuk.

Megismételhetek egy korábbi rendelést?

Hogyne! Ha bejelentkezik a Your Account felhasználójába és rákattint a rendelési előzmények fülre, lehetősége nyílik arra, hogy megismételjen egy korábbi rendelést. Egyszerűen kattintson rá a kívánt rendelés melletti 'újrarendelés' gombra, ezután egyből a fizetési oldalt fogja látni. Itt a rendeléshez még hozzáadhat új termékeket, de fizethet azonnal is.

Hogyan mondhatom le a rendelésemet?

Ahhoz, hogy lemondja rendelését, egyszerűen írja bele kérését a Kapcsolat oldalon található űrlapba. A gyorsabb feldolgozás érdekében kérjük adja meg email címét és rendelési számát. Ha változtatni szeretne rendelésén, vagy a fizetési módon, akkor ugyanez az eljárás szükséges. Kérjük vegye figyelembe, hogy mindkét eseten csak akkor változtathatunk a rendelésen, ha a csomag még nálunk van. A kiszállított rendelést nem tudjuk sem lemondani, sem módosítani.

Fizetés

Milyen név kerül feltüntetésre a bankkártya-, illetve bankszámlakivonaton?

A Royal Queen Seeds neve sehol nem jelenik meg a bankkártya kivonaton, vagy a banki tranzakciói között. Minden terhelésnél a kereskedelmi nevünk kerül feltüntetésre:

Snorkel Spain

Hogyan tudok fizetni a rendelésemért?

Számos fizetési opció érhető el számodra a Royal Queen Seeds webshopjában:

  • Visa & Mastercard
  • Banki átutalás
  • Bitcoin

Az egyes fizetési típusok teljesítéséhez tartozó instrukciók elérhetővé válnak a preferált fizetési opció kiválasztása után, a fizetés helyénél. Kérjük, hogy alaposan olvasd el ezeket az utasításokat.

Hogyan tudok hitelkártyával fizetni

Kártyával is tudsz fizetni a rendelésedért. Egyszerűen csak üsd be a kártyád számát, a kártyád lejárati dátumát és a 3 számjegyből álló, biztonsági kódot, amit a kártyád hátoldalán találsz majd meg. A hitelkártyás kifizetések feldolgozása legfeljebb 24 órát vesz igénybe. Amint az összeg kifizetésre kerül, mi is elkezdjük a rendelésed feldolgozását.
Kérjük, vedd figyelembe, hogy előre fizetett hitelkártyákat nem áll módunkban elfogadni.

Hogyan tudok banki átutalással fizetni

Amint megtaláltad a számodra legmegfelelőbb terméket, kattints a Fizetésre, és válaszd a Banki átutalást fizetési módként, ezzel megerősítve a rendelésed. Ahogy a rendelésed megerősítésre kerül, a RQS banki információk megjelennek majd a képernyődön.

Kérjük, hogy győzödj meg róla, hogy fizetési referenciaként megadtad a rendelési számodat, különben lehet, hogy a kifizetett összeget nem a vásárolt termékeddel kapcsoljuk össze. A banki átutalások általában 3 és 7 munkanapon belül teljesítésre kerülnek.

Hogyan tudsz Bitcoin-okat használva fizetni.

Fizetési módként Bitcoin-okat is elfogadunk. Kérjük, hogy ennek az opciónak a használatához, kövesd az alábbi linken megadott útmutatót

Fizetés Bitcoin-nal

Fizethetek PayPallal?

Fizethetek PayPallal?

Jelenleg nem áll módunkban Paypal számláról indított fizetést elfogadni. A PayPal üzletpolitikája nem teszi lehetővé, hogy a mi termékeink forgalmazásához ezt a fizetési módot használjuk a webshopunkban.

Fizethet hitelkártyával, banki átutalással, Bitcoinnal, a DiaXS-en, vagy Sofort Bankingon keresztül..

Tudok csekkel is fizetni?

Sajnáljuk, de semmilyen csekket sem áll módunkban elfogadni.

Tudok pénzesutalvánnyal is fizetni?

Jelenleg nem áll módunkban a rendelésed kifizetéséhez pénzesutalványt elfogadni.

A kiszállítást követően is tudok fizetni?

Sajnáljuk, de jelenleg nem tudunk a csomag kiszállítását követően kifizetett megrendeléseket felvenni.

Kaphatok én is kedvezményes kupont?

Írj egy értékelőt a termékeddel kapcsolatban, amivel így egy 10%-os kedvezménykupont kapsz majd. Ehhez is be kell majd jelentkezned, és a termék oldalán találod majd meg az értékeléseket.

A kedvezményes kuponjaid ezután elérhetőek lesznek majd a RQS fiókodban, a "Kuponjaim" alatt. Kérjük, vedd figyelembe, hogy a különböző százalékos kuponokkal, nem lehet összeadva fizetni (egyszerre csak egyet fogsz tudni majd felhasználni), de felhasználhatod őket a pénzes kuponokkal együtt - olyan kuponokkal, amiken egy adott pénzösszeg értéke szerepel.

Szállítás és Kézbesítés

Tudom nyomkövetéssel is figyelni a csomagom útját?

Igen, persze, hogy tudod. A csomagod nyomkövetéséhez kövesd az automatikus emailben elküldött további utasításokat, melyet akkor kapsz majd meg, mikor a csomagod feladták. Ezután, az email után, a nyomkövető funkció frissítve lesz, ahogy a csomag eléri a célország határait. Kérjük, vedd figyelembe, hogy esetenként ez a tranzakció akár 5 napot is igénybe vehet.
Ne lepődj meg, ha a rendelésed előbb érkezik meg, mint mielőtt nekiállhatnál azt a neten követni!

Mikor kezdődik a csomagom kiszállítása?

A legtöbb rendelést a kifizetett összeg beérkezte utáni első, 24 órában feladjuk. Általában hétfőtől, péntekig szállítunk, kivéve a hivatalos szünidők alatt. Amennyiben a rendelésedet pénteken adtad le, nagy valószínűséggel, az csak a következő hétfőn kerül majd a kiszállítás folyamatába.

Mennyire diszkrét a kiszállítás?

A megrendeléseket egyszerű, sima dobozokban szállítjuk ki, mindenféle matrica, vagy a tevékenységünkre utaló jelölés nélkül. A dobozon egyedül a szállítás részletei jelennek meg.

Packages


Ha ön esetleg még ennél is nagyobb diszkréciót szeretne, DVD dobozos szállítási módot is választhat 5 €-ért

További szállítási információkért kérjük kattintson ide.

Szállítotok az én országomba is?

Azon országok teljes listáját, ahova kiszállítunk, itt láthatod alul:

Ausztria, Belgium, Horvátország, Ciprus, Cseh Köztársaság, Dánia, Észtország, Finnország, Franciaország, Németország, Görögország, Írország, Olaszország, Lettország, Litvánia, Luxemburg, Málta, Hollandia, Lengyelország, Portugália, Románia, Szlovákia, Szlovénia, Spanyolország, Svédország, Egyesült Királyság, az USA.

Azokba az országokba, amik a fenti listán nem szerepelnek, jelenleg nem szállítunk.

Még több infó a szállításról   


Mennyibe kerül a kiszállítás?

A szabványos kiszállítás minden országba ingyenes. Mindamellett, DVD-nek Álcázott Kiszállítást is tudunk nyújtani, mindössze 5€-ért, amivel a csomagodat, hogy elrejtsük a kíváncsi szemektől, egy DVD-tokba rejtjük, ezzel biztosítva a diszkrét kiszállítást.

Egy postafiók címére is elkülditek a csomagot?

Mi csak, és kizárólag privát, és valódi címekre szállítunk. Nem kézbesítünk postafiókokhoz, nyilvános terekhez, csomagküldő állomásokra, boltokba, közvetítő pontokra, áruszállító cégeknek és ezekhez hasonló címekre.

Hogyan működik a UPS Átvételi Pont?

Az UPS Átvételi Pontra történő szállítás több ezer kényelmes kézbesítési helyszínt jelent, melyek akkor használhatók, ha ön nem tartózkodik otthon, hogy átvegye a csomagját.

Válasszon egy Átvételi Pontot az interaktív térképről, tájékozódjon a nyitvatartási időről, így kényelmesen, az önnek megfelelő időben tudja átvenni a csomagját. A szállítás díja a rendelési folyamat végén jelenik majd meg.

A UPS e-mailben és SMS-ben is értesítést küld a csomag várható érkezési idejéről.

Milyen cégekkel szállítotok?

A szállító partnerünk intézi az összes csomagunk transzportját. Hogy a lehető legjobb utat tudják választani, számos más, postai szolgáltatást vesznek igénybe. Ezek közül néhány: Németország (DHL), Franciaország (Colissimo), Olaszország (SDA Italia), Belgium (BPost), Spanyolország (Correos), Hollandia (PostNL), Portugália (CTT), UK (Hermes).

Alá kell írnom valamit a kézhezvételkor?

A futár a megadott kiszállítási címre, a kézbe adja majd a csomagodat. Az esetben, ha senki sincs otthon, és a csomag nem fér bele a postaládába, egy rövid levelet találsz majd, utasításokkal arról, hogy miként járj el a megrendelésed megszerzése érdekében.

Amennyiben a csomagod visszatérne a raktárunkba, egyből szólunk majd Neked.

Mi történik, ha nem kapom meg a megrendelésem?

A kiszállítás általában 3 és 7 napot vesz igénybe. Kérjük, hogy számold a feladástól számított napokat, 0. nappal kezdődően, és vedd figyelembe, hogy szombat és vasárnap, valamint egyéb szünnapok, nem számítanak a munkanapok közé.

Kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal, ha a csomagod, a kiszállítást követő 10. munkanapon sem érkezik meg.

Még több infó a szállításról

Ellenőrzik majd a csomagomat a vámnál?

A csomagod bármikor ellenőrzésre kerülhet az országod nemzeti vámhivatalában, függetlenül attól, hogy melyik szállítási módot választod.

Kérjük, vedd figyelembe azt is, hogy bár lehet, hogy szállítunk az országodva, de a termékeink, az országodat érintő jogi körülményeiről, nem tudunk felvilágosítást adni. Mivel olyan sok országba szállítunk már, szinte lehetetlen számunkra, hogy lépést tartsunk vele, hogy melyik országban, mi legális éppen.

Ezért ez a Te, saját felelősséged, hogy utánanézz a helyi jogi körülményeknek és szabályoknak, mielőtt tőlünk rendelnél. Kérjük, vedd figyelembe, hogy minket nem terhel felelősség, amennyiben a csomagod nem jut túl a vám ellenőrzésén.

Adatvédelem és biztonság

Biztonságos a szállítás?

Mi minden tőlünk telhetőt megteszünk azért, hogy biztosítsuk, a csomagjainkon nincs semmilyen más információ a neveden, és a kiszállítási címen kívül. A csomagolás is egyszerű, hogy ne keltsen nagyobb figyelmet, és még egy Álca opciót is fel tudunk ajánlani, további 5€-ért cserébe.

Miért kell megadnom a személyes adataimat?

A személyes adataid csupán azért kellenek, hogy a csomagodat el tudjuk küldeni Neked, és hogy felvehessük a kapcsolatot Veled, ha esetleges problémáink adódnának. Az adataidat semmiféleképp sem szolgáltatjuk ki egy harmadik félnek, vagy használjuk bármi más célra.

Ki láthatja a személyes adataimat?

Mi, a Te személyes adataidat teljes mértékben bizalmasan kezeljük, és sosem fogjuk egy harmadik féllel megosztani. A személyes adataidat csak a rendeléseid feldolgozásához használjuk fel, vagy pedig, ha bármi okból kifolyólag, fel kell vennünk a kapcsolatot Veled.

Amennyiben szeretnéd törölni a fiókodat, kérjük, hogy írj az ügyfélszolgálatunk csapatának, az alábbi kapcsolati űrlap segítségével - persze, ne felejts el előbb bejelentkezni a fiókodba.

RQS Growers Club

What is the RQS Growers Club?

This is our loyalty program where we will reward you for all the purchase. Feel free to check our dedicated site for more information.

Hogyan használhatom a pontokat?

A pontokat felhasználhatja a megrendelés kifizetésére, árengedmények elérésére vagy tagok számára elérhető exkluzív termékek vásárlására.

What are green points and level points?

Green Points are earned through purchases, gifts, and rewards/actions and can be exchanged for discounts, exclusive products, and/or promotions. Level Points are only earned through purchases and they count towards your tier status (more Grower Points, higher tier status in the program).

Vásároltam, de a pontaimat még nem írták jóvá.

A pontokat a megrendelés kiszállítása után 7 nappal írják jóvá.

Felhasználói fiókom

Hogyan tudok egy RQS fiókot létrehozni?

Nagyon egyszerűen, és gyorsan! Csak kattins „ Az Ön fiókja” gombra a weboldal tetején, majd válaszd ki a „Regisztráció” menüpontot, és kövesd az ott lévő utasításokat. A fiókodat kevesebb, mint két perc alatt elkészítheted.

Tudok majd változtatni az adataimon?

Mindig megváltoztathatod a kapcsolati adataidat az „Ön fiókja”-n belül, a „Személyes Információk” résznél.

Mindenképp szükségem van egy fiókra?

Igen, egy fiók megléte nálunk mindenképp szükséges. Vendégként vásárolni a webáruházunkban nem lehetséges. Az adataid nálunk biztonságban vannak, és mi soha nem fogjuk őket egy harmadik félnek kiszolgáltatni, csak, és kizárólag a rendeléseiddel és promócióinkkal kapcsolatos kontakt céljából használjuk majd őket.

Törölhetem a fiókomoat?

Ha törölni szeretné a fiókját, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az alábbi űrlapon keresztül - de előtte mindenképp jelentkezzen be a fiókjába.

Visszatérés

Hogyan tudok visszatérítést igényelni?

Ahhoz, hogy visszatéríthessük a pénzed, először vissza kell majd küldened a bontatlan állapotú csomagodat. Ehhez az alábbi lépéseket szükséges követned:

- Vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal, hogy Visszatérítési címkét igényelhess, a kapcsolati űrlapunkat használva; bizonyosodj meg arról, hogy be vagy jelentkezve, és hogy biztosan a visszatéritendő termék rendelési számát választod majd
- Ragaszd fel a csomagra a Visszatérítési címkét, és kövesd az azon lévő utasításokat

- Ahogy a visszaküldött csomagod megérkezik hozzánk, mi feldolgozzuk a visszatérítés kifizetését - szükség esetén a banki adataidat is megkérdezhetjük, mivel néha nem lehetséges az összeg, a kártyára való visszatérítése; a Bitcoin-okat, és a borítékban küldött készpénzt csakis banki átutalással tudjuk visszatéríteni.
- Használhatod a RQS fellebbezési űrlapját is, mindamellett, ez nem kötelező.

Kérjük, hogy vedd figyelembe, hogy általában a visszatérítés folyamata egy, és három hét alatt zajlik le.

Hogyan jelentsem a hiányzó tárgyakat?

Amennyiben a rendelésed hiányosan kapnád kézhez, kérjük, kövesd az alábbi lépéseket:
Lépj kapcsolatba az Ügyfélszolgálatunkkal, az Kapcsolati űrlapunkat használva, a kézhezvételtől számított egy héten belül. Bizonyosodj meg róla, hogy be vagy jelentkezve, majd válaszd ki annak a rendelésnek a számát, amit hiányosan kaptál meg
A csomagodról, és annak tartalmáról készült kép, valamint a rendelési számod egy darab papíron is szükségesek lesznek az eljáráshoz

Mi a teendőm, ha egy sérült tárgyat kapok meg?

Olykor, néhány csomag megsérül a kiszállítás folyamán. Ha bármilyen sérült tárgyat találsz a rendelésedben, kérjük, hogy kövesd az alábbiakat:

Kérjük, küldj egy emailt, vagy használd az oldal alján található Kapcsolati űrlapunkat, hogy felvehesd a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal. Kérjük, hogy bizonyosodj meg arról, hogy be vagy jelentkezve a fiókodba, és hogy valóban a sérült tárgyakra utalsz.
Csapatunk kérni fogja Tőled, hogy küldj egy képet, ami tisztán mutatja a sérült tárgyat, valamint egy darab papírt, a megrendelés számával.

Kapcsolat

Hogyan léphetek kapcsolatba?

A kapcsolattartáshoz egyszerűen töltse ki az alábbi űrlapot. Ha ön regisztrált ügyfelünk, kérjük jelentkezzen be, mielőtt kapcsolatba lép velünk.

Mikor számíthatok válaszra?

Megpróbálunk minden kérdést a lehető leggyorsabban megválaszolni. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy az üzeneteket csak hétfőtől-péntekig, hivatali időben áll módunkban megválaszolni.

Ha 5 munkanap után nem kap választ, kérjük, először ellenőrizze a spam mappát, majd lépjen kapcsolatba velünk újra az alábbi űrlapon keresztül az üzenetével, és tüntesse fel az előző üzenet dátumát és időpontját.

VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT

A Royal Queen Seeds-nél büszkék vagyunk a legjobb cannabis genetikák és a kiváló minőségű feminizált, autoflowering és gyógyászati marijuana magok előállítására.

Ha bármilyen kérdésed lenne, ezt az oldalt azért hoztuk létre, hogy segítsen Neked megtalálni a válaszokat. Fentebb láthatsz majd egy leltárt a Gyakran Ismételt Kérdésekről, rengeteg-féle témában, mint például a visszaküldésekről, szállításról, a netes megrendelő felületünkről, és még sok másról.

Ha mégsem találnád, amit keresel, kérlek, keress meg bennünket a lentebb lévő űrlap kitöltésével. Alternativaként megkereshetsz minket a telefonon keresztül is.

SNORKEL SPAIN SL
Apartado de Correos nº 146
08170 Montornès del Vallés
Barcelona
[email protected]
t. +34 930 47 75 43 (from 8:00 to 16:00)
VAT: ESB-65812810
Coc Number: B-65812810

Ha bármiféle kérdésed merülne fel a rendeléseddel kapcsolatban, kérjük, hogy feltétlenül add meg a számodat a RENDELÉSAZONOSÍTÓ mezőben.

Üzenet küldése